• OMX Baltic−0,43%293,03
  • OMX Riga−0,39%912,78
  • OMX Tallinn−0,16%1 961,12
  • OMX Vilnius−0,43%1 228,59
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 1000,25%9 219,09
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,38
  • OMX Baltic−0,43%293,03
  • OMX Riga−0,39%912,78
  • OMX Tallinn−0,16%1 961,12
  • OMX Vilnius−0,43%1 228,59
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 1000,25%9 219,09
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,38
  • 11.08.20, 08:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas müüa edukalt kalleid tooteid?

Kallimate, üle 500euroste toodete müügil muutuvad järjest olulisemaks argumendid, leiab SpeakSmarti koolitaja Siim Vahtrus.
Koolitaja Siim Vahtrus.
  • Koolitaja Siim Vahtrus.
  • Foto: Erakogu
Vahtrus rääkis Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis, et seejuures on võimalik argumenteeritult müüa ka vaikivalt ja ilma aktiivse müügitööta. Palju sõltub sellest, kuidas ettevõtted oma veebilehel välja paistavad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 17.09.25, 11:55
Kuidas üks leping võib päästa miljonite eurode suurusest kahjumist?
Krediidikindlustus aitab ettevõtetel oma müüki kasvatada kuni 30%, sest annab võimaluse maandada makseriske ja võtta ette julgeid ekspordiprojekte.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele