• OMX Baltic−0,7%301,39
  • OMX Riga−0,19%888,55
  • OMX Tallinn−0,66%2 057,17
  • OMX Vilnius0,03%1 194,48
  • S&P 5000,94%6 033,11
  • DOW 300,75%42 515,09
  • Nasdaq 1,52%19 701,21
  • FTSE 1000,28%8 875,22
  • Nikkei 2251,26%38 311,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,89
  • OMX Baltic−0,7%301,39
  • OMX Riga−0,19%888,55
  • OMX Tallinn−0,66%2 057,17
  • OMX Vilnius0,03%1 194,48
  • S&P 5000,94%6 033,11
  • DOW 300,75%42 515,09
  • Nasdaq 1,52%19 701,21
  • FTSE 1000,28%8 875,22
  • Nikkei 2251,26%38 311,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,89
  • 16.02.21, 12:01

Investor paljastas viisi Funderbeamis kiire kasumi teenimiseks

Investeerimisklubi kaasasutaja ja riskiinvesteeringute fondi Superangel investeeringute juht Marko Oolo avaldas värskes saates „Investor Toomase tund“ vähetuntud viisi Funderbeami idufirmade platvormil kiire kasumi teenimiseks.
Investeeringutelt keskmiselt ligemale 20% aastatootlust teeninud investor Marko Oolo on suutnud 7 aastaga enda portfelli nullist enam kui poole miljoni euro suuruseks kasvatada.
  • Investeeringutelt keskmiselt ligemale 20% aastatootlust teeninud investor Marko Oolo on suutnud 7 aastaga enda portfelli nullist enam kui poole miljoni euro suuruseks kasvatada.
  • Foto: Erakogu
„Ma olen avastanud, et on päris aktiivsed turuosalised Funderbeamis, kes elavadki vist täisajaga seal järelturul ja kauplevad spread'i, mis on ostu- ja müügipakkumiste hinna vahe,“ selgitas Oolo, kelle sõnul on need aktiivsema kauplemisaktiivsusega ettevõtetel 5% ringis. „Keegi on nõus 5% kallimalt ostma ja keegi on nõus 5% odavamalt müüma ja on turuosalisi, kes on mõlemal pool lauda.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.06.25, 16:29
Suurfirmade ja idufirmade koostöö: strateegiline vajadus, mitte PR-projekt
Innovatsioon, kiirus ja usaldus – need on märksõnad, mis määravad, kuidas suurkorporatsioonid ja idufirmad täna omavahelist koostööd sõnastavad. Koostöö, mis veel mõni aasta tagasi tundus pelgalt eksperimenteerimise või brändi värskendamise viisina, on muutunud tõsiseks konkurentsieeliseks. „Idufirmade ja suurettevõtete koostööst on saanud kaasaegses majanduses konkurentsieelis, mitte turunduslik eksperiment,“ kinnitab SEB Balti divisjoni strateegiajuht Andra Altoa.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele