Inimesed on valmis sisu eest maksma, takistuseks saab pigem aeg
Suur osa inimesi on täna valmis sisu eest maksma ning klienti maksma saada ei ole keeruline, märkis Ekspress Meedia IT-juht ja EBSi digiturunduse õppejõud Ivar Krustok.
Hea sisu tarbimiseks ei pruugi inimestel lihtsalt aega olla, märkis Ekspress Meedia IT-juht ja EBSi digiturunduse õppejõud Ivar Krustok.
Foto: Raul Mee
Krustoki sõnul ei lahku kliendid mitte peamiselt hinna tõttu vaid seepärast, et sisu ei jõuta ära tarbida. Reaalsuses on inimesel aeg ära jaotatud ning isegi väga hea sisu tarbimisel võib aeg tihti takistuseks saada, märkis ta.
Kui suur osa sinu ettevõtte CO₂ jalajäljest tuleb autopargist? Kas sa tead, kui palju su autod tegelikult liiguvad ja kui palju seisavad? Ja veelgi olulisem – kas peaksid neid üldse omama?