Facebook on jätkuvalt ettevõtjate jaoks peamine sotsiaalmeediakanal, kuid seal inimeste tähelepanu saamiseks ei piisa ainult enda toodete reklaamimisest, rääkis turunduse ja reklaamiga tegeleva Milos OÜ tegevjuht ja asutaja Brit Mesipuu.

- Turunduse ja reklaamiga tegeleva Milos OÜ tegevjuht ja asutaja Brit Mesipuu.
- Foto: Erakogu
“Iga ettevõte, kui ta üldse postitust või reklaami teeb, ei saa rääkida sellest, mida tal pakkuda on, mitte kedagi ei huvita see,” selgitas Mesipuu Äripäeva raadio hommikuprogrammis. Milliste sõnumitega tasub ettevõtetel enda sotsiaalmeediakanalid täita, saate pikemalt kuulata intervjuust.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Atsinaujinančios Energetikos Investijos ( AEI ), mida juhib Lords LB Asset Management, alustab uue võlakirjaemissiooni avaliku pakkumisega. Investoritele pakutakse 13-kuulisi võlakirju 8,5%-se fikseeritud aastase intressimääraga. Investeerida saavad alates tuhandest eurost nii Balti riikide era- kui ka institutsionaalsed investorid. Pakkumist korraldab investeerimispangandusettevõte Orion Securities.