Facebook on jätkuvalt ettevõtjate jaoks peamine sotsiaalmeediakanal, kuid seal inimeste tähelepanu saamiseks ei piisa ainult enda toodete reklaamimisest, rääkis turunduse ja reklaamiga tegeleva Milos OÜ tegevjuht ja asutaja Brit Mesipuu.

- Turunduse ja reklaamiga tegeleva Milos OÜ tegevjuht ja asutaja Brit Mesipuu.
- Foto: Erakogu
“Iga ettevõte, kui ta üldse postitust või reklaami teeb, ei saa rääkida sellest, mida tal pakkuda on, mitte kedagi ei huvita see,” selgitas Mesipuu Äripäeva raadio hommikuprogrammis. Milliste sõnumitega tasub ettevõtetel enda sotsiaalmeediakanalid täita, saate pikemalt kuulata intervjuust.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Arco Vara on käivitanud uue võlakirjaemissiooni, et rahastada Lutheri kvartali arendust Tallinna südames. Sellega saab teenida 8,8% fikseeritud tootlust aastas ilma, et peaks tegelema üürnike leidmise või remondiga, selgitab firma finantsjuht Darja Bolshakova.