Eestit võib varsti tabada sotsiaalmeedia spetsialistide üleküllus
Tallinna Majanduskool on juba pea kümme aastat kutseharidusena koolitanud välja sotsiaalmeedia spetsialiste, kuid CV.ee ja CV Keskuse portaale sirvides tundub, et nende jaoks sobiv erialane töövalik jääb aina kiduramaks.
Sotsiaalmeedia spetsialistiks õpitakse nii otse keskkoolist tulnuna kui ka muu hariduse kõrvale.
Foto: Niklas Graeber / DPA / Scanpix
“See on sarnane nagu täna on DJsid – igaüks on järsku turundaja,” ütles äsja sotsiaalmeedia spetsialisti paberid saanud Thea-Liis Tavast. Ta lisas, et konkurents on meeletu ja kandideerijalt oodatakse nii pikka staaži kui ka suurepärast portfooliot.
Tänane käibemaksutõus on tarbijale selge raputus, ütleb Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina. Samas peaks ostujõud tema hinnangul paranema juba järgmisel aastal.
Suvi ja koolivaheaeg suunab paljud tudengid erialastele praktikatele, kuid must-valge leping ja kindel palk võivad jääda seejuures nähtamatuks, räägivad tööturul tegutsevad noored.
Usaldus on äris kõige olulisem ning see kehtib ka transporditeenuses. Inimeste päevakava on tihe ning iga minut loeb. Viimane asi, millele soovitakse väärtuslikku aega kulutada, on hilinev või ärajäänud taksosõit ning määrdunud ja ebamugav sõiduk. Samuti juhuslikud pimekohtingud autojuhiga, mis võivad jätta pikemaks ajaks halva tunde.