Gasell: Doordec OÜ avab suvel uue tehase

27. veebruar 2017, 09:15
https://www.aripaev.ee/storyimage/EA/20170227/CM/170229725/AR/0/AR-170229725.jpg

Terasest uste, akende, seinte ja fassaadide valmistaja Doordec OÜ on läbi aastate panustanud tootearendusele. Kui algusaastatel panustati eelkõige stabiilse ja usaldusväärse kliendibaasi arendamisele ning koostööpartnerite leidmisele Eesti ja Skandinaavia turgudel, siis tänavu suvel on plaanis tulekindlate toodete arendamiseks ja tootmiseks avada uus tootmisbaas.

„Meie kasvustrateegia on olnud pakkuda klientidele kvaliteetset toodet konkurentsivõimelise hinnaga. Agressiivset müügitööd ei ole harrastanud, vaid tootmisvõimsusi piisavalt koormav müügi kasv on tulnud püsiklientide tellimuste suurenemisest ning nende soovituste põhjal lisandunud uutest klientidest,“ räägib Lõuna-Eesti suurima terasuksi tootva ettevõtte juhataja Aune Paas.

Ta lisab, et täna sisuliselt võib öelda, et Doordec OÜ oli aasta 2016 lõpuks jõudnud oma arengu teise faasi. „Esimesel perioodil arendasime kliendibaasi ning õppisime tundma erinevate turgude vajadusi, reegleid ja nõudmisi, et vastavalt neile arendada välja oma põhitooted. Uue strateegiaperioodi põhirõhk on suunatud, kehtivatele nõuetele vastavate toodete arendusele ning selleks vajaliku tootmisbaasi ja -seadmetesse investeerimisele.“

Uus tehas ehitatakse projekti „Doordec OÜ arenguprogramm 2020“ raames, kasutades Euroopa Regionaalarengu Fondi investeeringutoetust seadmete hankimiseks ja tootmise käivitamiseks. Projekti eesmärk on uue tootmisbaasi väljaehitamine, uute toodete arendamine koos uute tehnoloogiliste võimaluste kasutuselevõtuga  ning müügi- ja juhtimisvõimekuse arendamine. Selle tulemusena tuuakse turule uued tooted, tõstetakse müügitulu ja kasvatatakse lisandväärtust töötaja kohta.

Esimese edu tõi oskus olla õigel ajal õiges kohas

Doordec sai alguse aastal 2010, kui praegused juhatuse liikmed nägid võimalust kasutada ära turu olukorda, kus mitu uksetootjat olid keeruka majandusolukorra tõttu oma tegevuse lõpetanud. Kiiresti leiti strateegilised partnerid, kellel oli valmidus rentida vajalik tootmispind ja ka tootmisseadmed. Ettevõte alustas oma tööd juba esimesel aastal silmapaistva hooga, mis sai 2011. aastal pärjatud Tartu linnavalitsuse poolt “Parim alustaja 2010” auhinnaga.

Tänaseni on tootmine toimunud rendipindadel, kuid paralleelselt käibe kasvuga on suurenenud tootmisbaas seitsme tegutsemisaasta jooksul 300 ruutmeetrilt 1440 ruutmeetrini.

Tulepüsivusega tooted klassifitseeruvad EN13501-2:2016 nõuetele, omame vastavaid sertifikaate. Väli piirdesse valmistatavatele toodetele  saame väljastad CE märgistuse ja standarti EN 14351-1-2006+A2-2016 toimivus omadused.

Ettevõtte tooteportfelli kuuluvad nii silemetall- kui ka metallprofiilidest toodetavad uksed, aknad, seinaosad, klaasfassaadide elemendid samuti pakutakse oma toodangule ka paigaldus- ja hooldusteenust. Lisaks põhitegevusele pakutakse allhanketööna pulbervärvimisteenust. Doordeci klientideks on eelkõige ehitusettevõtted, kuid oma osa moodustavad ka edasimüüjad. 30% toodangust eksporditakse Soome, Rootsi, Taani, Norra ja Islandile.

Oluline on osata oma vigadest õppida

Tartus tegutseva tootmisfirma tugevuseks on paindlikkus, kliendisõbralikkus, panustamine tootearendusse ja head suhted konkurentidega. Samuti järjekindel panustamine iga-aastasse kasvu. Ja oskus igast oma eksimusest õppida ning iga planeeritav samm hoolikalt läbi mõelda.

Doordec alustas tegevust kaheksa töötajaga, esimesel aastal lisandus kolm. Kusjuures kõik need inimesed on ettevõttes tööl tänini! Praegusel ajal pakutakse tööd 46 töötajale. „Väärtustame kõiki oma töötajaid, pakkudes neile mugavat töökeskkonda, paindlikkust, konkurentsivõimelist palka. Lisaks korraldame vähemalt kaks korda aastas üritusi, kuhu töötajad on oodatud koos kaaslastega ja suvised üritused on kogu perele,“ räägib Aune Paas, rõhutades meeskonna hoidmise ning ühtsustunde loomise vajalikkust.

Kui soovid rohkem infot, jäta kontaktandmed siia:

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.
Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
27. February 2017, 08:52
Otsi:

Ava täpsem otsing