Artikkel
  • Signaal pakub elektrisõidukite laadimiseks täisteenuslahendust

    Liikluskorraldusettevõte AS Signaal TM lahendab teie eest kõik elektrisõidukite laadimiskohtadega seotud küsimused – seda alates laadijate müügist ja hooldusest kuni laadimiseks tarvilike laadimiskohtade ja makselahendusteni välja.

    AS-i Signaal TM juhatuse liikme Mehis Passi sõnul on tavapärane, et elektriauto laadija saab aktiveerida inimene, kellel on olemas selleks vajalik kiip. Selline laadija sobib eelkõige inimesele, kes omab elektriautot ja on laadija paigaldanud enda või eelnevalt kokkulepitud mitme elektriauto omaniku tarbeks.
    Kui aga laadija paigaldatakse kortermaja parklasse, tekib ühistus sageli küsimusi, et kuidas tagatakse selle kasutamise läbipaistvus, ehk kuidas saavad elanikud kindlad olla, et just elektriauto omanik maksab oma auto laadimise eest. “Need võimalused on täiesti olemas ja on mõistlik iga laadija varustada makselahendusega, nii et kõigil soovijail oleks võimalik seda kasutada,“ selgitab Pass, et ükskõik, kas laadijat kasutab korteri omanik ise või talle külla tulnud sõber. „Me pakume makselahendusega laadijaid, mille puhul tasub elektriauto omanik laadimisel tarbitud kilovattide eest äpiga ning laadijates tarbitud kilovatid on taustasüsteemis kenasti nähtavad ning elektri liitumispunkti omanikuga igakuiselt arveldatavad“.

    Kuidas saavad elanikud kindlad olla, et just elektriauto omanik maksab oma auto laadimise eest? Need võimalused on täiesti olemas ja on mõistlik iga laadija varustada makselahendusega.

    Mehis Pass
    AS Signaal TM juhatuse liikme
    Elektrisõidukite laadijaid on erinevaid, on ühe väljundiga ehk selliseid, millega saab laadida korraga ühte autot ja on kahe väljundiga laadimisjaamu, millega saab laadida kahte autot korraga. Sellest lähtuvalt on erinevused ka laadimisvõimsustes. “Kilovatid ja amperaažid on erinevad ehk saame pakkuda igale huvilisele sobivat laadijat, ilma et ta peaks hakkama elektrikilbi peakaitsme suurust suurendama,” räägib Pass, et laiast tootevalikust püütakse leida alati selline toode, et klient ei peaks ampreid juurde ostma. “Vaatame igat võimalikku laadija paigaldamise asukohta eraldi ja kuulame kliendi ära,” kinnitab ta, et iga auto- äri-, või kortermaja omaniku soovide ja muredega tegeletakse eraldi.
    Läbi räägitakse näiteks see, kas tarvis on võimsat laadijat, mis laeb elektriauto aku ära mõne tunniga või piisab sellest, et õhtul pargitakse auto ära ja hommikuks on see laetud. “Lisaamprite ostmise vältimiseks saame pakkuda ka väiksema võimsusega laadijat, mis laebki rahulikult 7-8 tundi.“
    Uuemates hoonetes, kus ehitaja on laadimistaristu juba valmis ehitanud, pole muud, kui paigaldada laadija ja luua võrguühendus – laadimisportaalist on võimalik jälgida kõikide laadijate tööd, korrasolekut, tarbitud elektrikoguseid ja muid vajalikke statistilisi andmeid. Vanemates hoonetes pakuvad nad ka laadimisjaama ehituseks vajalikku projektijuhtimist. “Vaatame üle olemasoleva võimsuse, kas on vaja amperaaži tõsta või mitte, valmistame ette elektrikilbi, vajadusel ehitame ümber, veame juhtmed kilbist laadimiskohtadeni ja teeme vajalikud elektriohutusmõõdistamised ning koostame projekti,” loetleb Pass. “Klient ei pea mõtlema, kust ta tellib elektrikilbi ülevaatuse, elektrikaabli vedaja või laadija müüja-paigaldaja, meie pakume täisteenust alates projektijuhtimisest kuni lõpetades toimiva laadimisjaama makselahenduse tööle panemiseni. Klient saab tellida kogu töö ühelt ettevõttelt, tagades algusest lõpuni nõuetekohase ja ohutu paigalduse, vältimaks hilisemaid võimalikke elektrijuhtmete ülekoormusest tingitud kuumenemist-põlenguid või ebameeldivaid hoone kaitsmete pidevat väljalülitumist,” hoiatab ta, et elekter on ohtlik asi.
    Juhul klient ei soovi ise üldse elektrisõiduki laadijaga tegeleda ega sellesse ka investeerida, pakub AS Signaal TM kliendile ka täisteenuslepingut, mis sisaldab laadijat, paigaldamist, hooldamist, makselahendust ning klient tasub meie ettevõttele kokkulepitud kuutasu-põhiselt. Selline teenus vabastab kliendi, on selleks korteriühistu või äri, tehtavatest elektrisõiduki laadija hankimise alginvesteeringu ja laadimispunkti rajamise kuludest,” kirjeldab Pass.
    Küsimuste korral pöörduge julgelt [email protected] ning aitame leida teile sobivaima lahenduse!

    TASUB TEADA!

    Keskkonna säästmine muutub üha olulisemaks ka Eestis ja keskkonnanõuete karmimaks muutmine toob igal juhul kaasa elektriautode osakaalu kasvu.

    Alates 1. märtsist 2021.a. jõustunud Ehitusseadustiku muudatuse kohaselt peab näiteks uute mitteelamute puhul varustama juhtmetaristuga vähemalt viiendiku parkimiskohtadest ning paigalda tuleb vähemalt üks laadimispunkt. Muudetud Ehitusseadustik puudutab laadimistaristu ja laadimispunktide rajamise osas nii uusi eramuid kui ka vanemaid mitteelamuid.

  • Hetkel kuum
Enn Listra: vanasse jõkke astuda ei saa. Ega tohi
Oleme jõudnud hetke, kus kunagine häda ja viletsus on meelest läinud ning näeme üha enam kiusatust sekkuda vabasse avatud turgu, kirjutab TalTechi majandusteaduskonna dekaan Enn Listra Äripäeva essees.
Oleme jõudnud hetke, kus kunagine häda ja viletsus on meelest läinud ning näeme üha enam kiusatust sekkuda vabasse avatud turgu, kirjutab TalTechi majandusteaduskonna dekaan Enn Listra Äripäeva essees.
Hotellid: turistid tulevad vaikselt tagasi, aga piisavalt palju raha ei saa neilt veel küsida
Turistid tulevad vaikselt Eestisse tagasi ja hotellide käive on taastunud kriisieelsele tasemele, kuid hotellide juhid tõdevad, et nad pole saanud hindu tõsta piisavalt, et see kataks aina suurenevaid kulusid. Tulevast suvest sõltub palju, sest rahapuhvrid on hotellidel koroonakriisis kokku kuivanud.
Turistid tulevad vaikselt Eestisse tagasi ja hotellide käive on taastunud kriisieelsele tasemele, kuid hotellide juhid tõdevad, et nad pole saanud hindu tõsta piisavalt, et see kataks aina suurenevaid kulusid. Tulevast suvest sõltub palju, sest rahapuhvrid on hotellidel koroonakriisis kokku kuivanud.
Soovitused Rootsist: kuus tehnoloogiafirma aktsiat, mis pärast krahhi üles korjata
Tehnoloogiafirmade aktsiad kannatasid ära raske aasta ja on nüüd hakanud uuesti tuult tiibadesse võtma. Praegu pole veel hilja mõni aktsia osta ja kõrge lend kaasa teha.
Tehnoloogiafirmade aktsiad kannatasid ära raske aasta ja on nüüd hakanud uuesti tuult tiibadesse võtma. Praegu pole veel hilja mõni aktsia osta ja kõrge lend kaasa teha.
Reaalajas börsiinfo
Lillemüüja laseb pikalt tegutsenud äri pankrotti: pole enam mõtet
Varem Viru lilleturul kioskit pidanud lillede jaemüügiga tegelev Kaeralill koondas töötajad ja läheb pankrotti.
Varem Viru lilleturul kioskit pidanud lillede jaemüügiga tegelev Kaeralill koondas töötajad ja läheb pankrotti.
Madis Müller: juht saavutab tulemusi läbi teiste inimeste "Juhi juttude" intervjuu!
Eesti Panga presidendi Madis Mülleri tippjuhiks saamise tee on olnud ebatraditsiooniline. Enne asepresidendiks saamist polnud ta varem olnud ühegi inimese administratiivne juht ega ülemus.
Eesti Panga presidendi Madis Mülleri tippjuhiks saamise tee on olnud ebatraditsiooniline. Enne asepresidendiks saamist polnud ta varem olnud ühegi inimese administratiivne juht ega ülemus.
“Äripäev eetris”: Scholz tegi end tankidega veiderdamisega lolliks
Pikk venitamine ukrainlastele tankide lubamisel on teinud lolliks eelkõige Saksa liidukantsleri Olaf Scholzi enese, kuid sakslaste suhtes on tekkinud skepsis, kas nende peale saab üldse loota, leidsid ajakirjanikud saates “Äripäev eetris”.
Pikk venitamine ukrainlastele tankide lubamisel on teinud lolliks eelkõige Saksa liidukantsleri Olaf Scholzi enese, kuid sakslaste suhtes on tekkinud skepsis, kas nende peale saab üldse loota, leidsid ajakirjanikud saates “Äripäev eetris”.
Ryanair kärbib Vilniuses lende
Iiri odavlennufirma Ryanair teatas, et ei ava sel suvehooajal Vilniusest kaht lennuliini ning kärbib 11 liini väljumisi, vahendab Leedu majandusleht Verslo Žinios.
Iiri odavlennufirma Ryanair teatas, et ei ava sel suvehooajal Vilniusest kaht lennuliini ning kärbib 11 liini väljumisi, vahendab Leedu majandusleht Verslo Žinios.

Olulisemad uudised

Tanel Padar avaldas oma investeerimisvea
Investorid ja muusikud Tanel Padar ja Siim Usin rääkisid intervjuus oma suurematest vigadest investeerimisel ning selgitasid, miks on oluline börsil tegutsedes vaid oma peaga mõelda.
Investorid ja muusikud Tanel Padar ja Siim Usin rääkisid intervjuus oma suurematest vigadest investeerimisel ning selgitasid, miks on oluline börsil tegutsedes vaid oma peaga mõelda.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.