• OMX Baltic−0,44%301,07
  • OMX Riga−0,61%881,51
  • OMX Tallinn−0,18%2 063,36
  • OMX Vilnius0,18%1 194,64
  • S&P 500−0,03%5 980,87
  • DOW 30−0,1%42 171,66
  • Nasdaq 0,13%19 546,27
  • FTSE 1000,11%8 843,47
  • Nikkei 225−0,74%38 595,52
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90
  • OMX Baltic−0,44%301,07
  • OMX Riga−0,61%881,51
  • OMX Tallinn−0,18%2 063,36
  • OMX Vilnius0,18%1 194,64
  • S&P 500−0,03%5 980,87
  • DOW 30−0,1%42 171,66
  • Nasdaq 0,13%19 546,27
  • FTSE 1000,11%8 843,47
  • Nikkei 225−0,74%38 595,52
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90
  • ST
  • 09.12.21, 14:04

Kuidas leida parimad firmakingitused?

Kas otsite oma firma sümboolikaga reklaamkingitusi ja meeneid? Kui jah, siis proovin teile selles artiklis anda parimaid ideid, milliseid samme astuda, et leida oma töötajatele, koostööpartneritele ja klientidele ideaalsed firmakingitused, mis jutustavad teie loo ja kannavad edasi teie väärtusi.
Kuidas leida parimad firmakingitused?
  • Kuidas leida parimad firmakingitused?
  • Foto: Logotrade

Millistele tingimustele peab vastama ideaalne reklaamkingitus?

1. Reklaamkingitus peab olema unikaalne
Mis muudab reklaamkingituse unikaalseks? Enamasti on need sellised tooted, mida kõik endale tahaksid, kuid mida on keeruline või pea võimatu poest hankida. Sellisel puhul on tegemist täiesti antud firma jaoks eritellimusel valmistatud reklaamtootega.
2. Reklaamkingitus peab olema väärtuslik
Mis muudab reklaamkingituse väärtuslikuks? Enamasti on hea reklaamkingitus selline, millele pole võimalik hinnasilti külge panna või teile tundub, et reklaamkingitus on kordades kallim, kui on selle tegelik maksumus.
3. Reklaamkingitus peab olema praktiline
Firmakingituse valimisel on kasulik esitada küsimus: millist toodet kasutaksime igapäevaselt? Tähtis on reklaamkingituse praktilisus ja kvaliteet – et seda saaks kasutada pikka aega.
4. Firmakingitus peab olema ägeda disainiga ja hea sõnumiga
Igavaimagi reklaamtoote saab muuta professionaalse disaini ja vaimuka sõnumiga ägedaks firmakingituseks. Reklaamtootele vaid logo pealekandmisest enam ei piisa, põneva sõnumiga saavutab märksa suuremaid tulemusi.
5. Reklaamkingituse maksumus peab olema alla 10 €
Firmakingituseks sobilik reklaamtoode peaks maksma alla 10 € (+käibemaks), vastasel juhul peate maksma tootelt ka erisoodustusmaksu. Siinkohal peab lisama, et toote töötlemist, näiteks trükki või graveeringut ei maksustata. Soovituslik on need kulud arvetel alati eraldi real kajastada.
6. Reklaamkingitus peab jutustama teie ettevõtte lugu
Firmakingitus võiks kanda edasi teie ettevõtte väärtusi. Kui olete loodussäästlikud, siis kasutage rohkem ökokingitusi. Kui panustate kvaliteeti, siis soetage ainult parima kvaliteediga tooteid ning kui teile on oluline teenus või teenindus, siis mõelge läbi ka pakendamine ning kuidas kingitus üle anda.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 29 p 1 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele