Artikkel
  • Kuula

    ACC Distributioni kuvand läbis põhjaliku uuenduse

    ACC Distributioni tegevjuht Žymantas Baušys: "Töötasime välja uue tegevus- ja kommunikatsioonistrateegia, mis hõlmab uusi sotsiaalseid projekte, perioodilisi turu-uuringute analüüse ja tulemuste esitlusi ning töötajate isikliku arengu koolitust. Püüame järjekindlalt elektroonikaseadmete turul ekspertidena osaleda."

    ACME Grupė gruppi kuuluv elektroonika hulgimüüja ACC Distribution uuendas oma kaubamärki ja visuaalset identiteeti osana ambitsioonikast äristrateegiast. Muudatuste eesmärk oli sünergia tugevdamine globaalsete kaubamärkide pakkumisega, uuenduslikke suundade järgimisega ning globaalsete kaubamärkide toomisega Balti turgudele.

    ACC Distribution on Baltikumi ühe suurima tehnoloogia edasimüüjana olnud juba mitu aastat juhtiv elektroonikaseadmete kaubamärkide turuletooja. Ettevõte püüab tagada lühima tee tehnoloogiabrändide juurutamiseks regionaalsel turul müügikanalite ja turundusteenuste valdkonnas, kasutades sujuvaid logistikaahelaid ja finantslahendusi.
    „Omame rohkem, kui 20-aastase intensiivse tööga rahvusvaheliste partnerite ja Baltimaade klientidega suurt kogemustepagasit. Seetõttu võime oma ettevõtet julgelt nimetada väravaks globaalsete kaubamärkide piirkondlikule turule. Püüame seda teha veelgi suurema sünergiaga, et saaksime pakkuda Baltimaade tarbijatele mitte ainult kõige uuemaid tehnoloogiaid, vaid ka uusimaid globaalseid trende. Kaubamärgid, mida me esindame, annavad ka uusi võimalusi ja väärtuslikke teadmisi kohaliku turu kohta“, kommenteeris ACC Distributioni tegevjuht Žymantas Baušys.

    Uus visuaalne identiteet

    Muudatused hõlmavad ettevõtte maine ja strateegia põhjalikku ümberkujundamist, sealhulgas ettevõtte visuaalset identiteeti ja brändingut, mida ettevõte on kasutanud alates aastast 2011. Uus logo väljendab kaasaegsust ja usaldusväärsust.
    „Uue logo idee põhines sellel, et meie ettevõte ja meeskond pakub partneritele ja klientidele kõige kiiremat teed uute võimalusteni. ACC Distribution on värav tehnoloogia tulevikku. Valime välja ja otsime uusimaid lahendusi, mis vastavad turu vajadustele ning klientide ja tarnijate ootustele“, ütles Žymantas Baušys.
    ACC Distribution uue korporatiivse logo jaoks valiti välja kaare sümbolid, mis kujutavad tähti ACC, et väljendada portaali, mis keskendub tulevikule. Logo sinine värv peegeldab ettevõtte dünaamilisi tegevusi.
    „Usume, et ACC Distributioni uus kuvand kehastab ja peegeldab meie ettevõtte põhiväärtusi ja tugevust – vastutustunnet, usaldust, laiahaardelist lähenemist ja uuenemist”, ütles Žymantas Baušys.
    ACC Distributioni tegevjuhi sõnul tingis uuendamise vajaduse ettevõtete ACME EUROPE ja ACC Distribution ühinemine 2019. aastal ning turul toimuvad muutused.
    „Hakkasime juba siis mõtlema, et vana kuvand ei peegelda enam ettevõtet ACC Distribution, kuid me otsustasime muudatuste sisseviimisega mitte kiirustada. Mõned aastad hiljem taipasime oma 2022–2024 aasta ambitsioonika strateegia väljatöötamisel, et nüüd on õige aeg. Eelkõige on kasvanud vajadus, et meie ärikliendid saaksid esimesena teada uusimatest tehnoloogilistest suundumustest ning tootjatel, keda me esindame, peavad olema asjakohased teadmised piirkondlike turgude kohta“, rõhutas Žymantas Baušys. "Visuaalse identiteedi värskendus keskendub ACC Distributioni tugevatele külgedele ja meie partneritele ning klientidele loodava väärtuse esiletoomisele. Kaasasime uuendamisprotsessi ka ettevõtte töötajad."
    „See ei ole ainult veebisaidi või ettevõtte väline uuendamine. Töötasime välja uue tegevus- ja kommunikatsioonistrateegia, mis hõlmab uusi sotsiaalseid projekte, perioodilisi turu-uuringute analüüse ja tulemuste esitlusi ning töötajate isikliku arengu koolitust. Püüame järjekindlalt elektroonikaseadmete turul ekspertidena osaleda. See võimaldab meil dikteerida trende ning pakkuda ainult parimaid ja kaasaegsemaid tehnoloogiaid, jagades, kuid samas ka luues uusi edulugusid”, ütles Žymantas Baušys.
    Ta rõhutas, et nendest positiivsetest muudatustest saavad kasu ACC Distributioni partnerid ja kliendid. Ettevõte on valmis jagama oma teadmisi erinevate kommunikatsioonivahendite kaudu ning täiustama jätkuvalt oma suhtlust klientide ja partneritega.
    Ettevõtet abistasid Synthesis Consulting Groupi strateegilised konsultandid.

    ACC Distribution, ACME Grupė ettevõte, esindab enam kui 200 infotehnoloogia, arvutiriistvara, tarkvara, audio-, video-, arvutimängude, e-mobiilsuse ja kodumasinate tarnijat ja kaubamärki. Nende hulka kuuluvad Dell, Lenovo, Xiaomi, Asus, Acer, Microsoft, OnePlus, LG, Samsung, Trina Solar jt. ACC Distribution gruppi kuulub 7 ettevõtet, mis tegutsevad Leedus, Lätis ja Eestis. Ettevõte on loonud üle 200 töökoha.

  • Hetkel kuum
Paul Künnap: Soome ja Rootsi võidujooks terase pärast annab Eestile õppetunde
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Balti aktsiad jätkasid tõusulainel
Neljapäeval sai sel nädalal alanud Balti aktsiate tõus jätku, kui Balti koondindeks Baltic Benchmark kerkis 0,36%.
Neljapäeval sai sel nädalal alanud Balti aktsiate tõus jätku, kui Balti koondindeks Baltic Benchmark kerkis 0,36%.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Taastuvelektri toodang näitas aasta alguses kasvu
Eesti elektrijaamad tootsid esimeses kvartalis taastuvelektrit 791 gigavatt-tundi ehk 17 protsendi võrra rohkem kui eelmise aasta samal perioodil.
Eesti elektrijaamad tootsid esimeses kvartalis taastuvelektrit 791 gigavatt-tundi ehk 17 protsendi võrra rohkem kui eelmise aasta samal perioodil.
Raadiohommikus: tippjuhtide värbamine, noorte palk ja börsitulemusi
Neljapäeva hommikuprogrammis tuleb juttu tippjuhtide värbamisest, noorte palgaootusest ning mitme börsifirma tulemustest.
Neljapäeva hommikuprogrammis tuleb juttu tippjuhtide värbamisest, noorte palgaootusest ning mitme börsifirma tulemustest.