Artikkel
  • Kuula

    Seiklusrohke 75. sünnipäev: Land Rover viis külalised Eesti loodusesse sünnipäevasõidule

    Land Roveri 75. juubel võeti Eestis vastu tõelise seiklusega, viies külalised retkele läbi kauni Eesti looduse. Retkel kogeti karme maastikusõidu olusid ning seda, mis on teinud Land Roveritest läbi aegade kõige legendaarsemad maastikusõidukid. Maastikuretke täht oli uus Land Rover Defender 75th Limited Edition erimudel.

    Väljasõidul andis Land Rover sünnipäevale kogunenud külalistele võimaluse oma oskused professionaalsete instruktorite käe all proovile panna ning tutvuda mudelitega maastikusõidul. Kogu päeva kestnud programm viis ajakirjanikud ja teised tuntud inimesed 200 kilomeetri pikkusele retkele läbi Eestimaa, mille käigus said külalised avastada kauneid metsasid ning õppida, kuidas maastikusõidule õigesti läheneda.
    Retk toimus kogenud Land Roveri instruktorite valvsa pilgu all ning külalised said valida erineva konfiguratsiooniga Land Rover Defenderi mudelite vahel, kusjuures kohal oli ka Defender, mille toel läbis Leedu ajakirjanik hiljuti rallit kajastades Dakari kõrbe. Päevakangelaseks oli aga ülimalt eriline ja esmakordselt Eestisse jõudnud Defender 75th Limited Edition, mis on loodud spetsiaalselt Land Roveri aastapäeva puhuks ning mida on maailmas kokku vaid 1948 eksemplari.
    Eksklusiivselt 75. aastapäeva jaoks valminud erimudel on sarnaselt teistele Defenderitele saadaval mitmes erinevas versioonis. Sünnipäeva külalised panid proovile 3,0-liitrise diiselmootoriga 300 hobujõudu arendava PS HSE versiooni, ent lisaks sellele on 75th Limited Edition saadaval nii P400e (PHEV) pistikhübriidina kui ka bensiini- või diiselmootoriga hübriidmudelina. Erimudel on saadaval Defender 90 ja 110 kereversioonis.

    Külalised jäid porist puhtaks, sõidukitel nii hästi ei läinud

    Land Rover Defenderi 75. sünnipäev algas Tallinna lähistelt ning kulges kõrvalistel teedel, metsaradadel ja üle küngaste Rapla suunas. Teekonda koostades oli eesmärk sõita rohkelt katsumusi pakkuvatel radadel ning võimalikult vähe tavatingimustes. Valitud teekonna õigsusest andsid märku osaliste positiivsed emotsioonid ja üleüldine adrenaliinirohke atmosfäär, mis nii teekonna vältel kui ka õhtul sihtkohta jõudes seltskonnas valitses.

    Kõiki autosid sai metsaradadel ja maastikul päriselt proovile panna, mitte lihtsalt mööda maanteid metsade vahel kulgeda. Ma pole ise kunagi meeletu maastikusõidu fänn olnud, kuid pärast tänast mõistan paremini, miks inimesed armastavad maastikusõitu, eriti kui kõrval on abivalmid instruktorid, kes julgustavad autot selle piirideni viima.

    Jaan Roose
    slackliner
    „Sain proovida mitut erinevat Defenderit ning muidugi ka eriversiooni, mis on valminud margi sünnipäevaks. Väga positiivne, et tavapärase ringsõidu asemel sai autosid ka tegelikult proovile panna ja kogu päeva kestnud teekond andis võimaluse eri funktsioonide ja varustusega tuttavaks saada. Ja muidugi kaunis ja talvine Eesti loodus – paremaid olusid annab tahta,“ väljendas Roose oma positiivseid emotsioone päeva lõpus.
    Neile, kes maastikusõiduga varem nii tuttavad ei olnud, jagasid juhiseid kogenud professionaalid, nende seas tunnustatud rallisõitjad ja sertifitseeritud off-road instruktorid. Land Roveri roolis said mitmed külalised esmakordselt võimaluse juhendajate nõuannete saatel tavateedelt maha keerata ning sõita seal, kuhu autoga igapäevaelus väga harva satutakse. Lõunapausil Eesti metsadest pärit toorainest koosnevat ja värskel tulel valminud toitu nautides nentis nii mõnigi autojuht, et kuigi ta ise jäi porist puhtaks, siis autod nõuavad pärast sellist seiklust korraliku spa-päeva.
    “Seda, kui lõbus kellelgi oli, näitab hästi see, milline tema auto välja näeb – mida porisem, seda suurema hooga väljakutset vallutama mindi. Õnneks olid kõik autod juba sobilikku metsatooni, välja arvatud hübriidne Defender 130, millel oli päeva lõpuks vist küll rohkem näha pruuni kui valget,” naeris ta.
    Väljakutsuva ja emotsioonidest tulvil sõidupäeva lõpetas rikkalik õhtusöök, mille käigus vahetati muljeid ja tehti päeva lõpuks veel autodest pilte. Kõige enam köitis ka porisena tähelepanu 75th Limited Edition.
    Legendaarset Land Roverit esitleti esmakordselt 1948. aastal Amsterdami autonäitusel ning tänavu tähistab mark 75. sünnipäeva. Piiratud tootmisarvuga Defender 75th Limited Edition sünnipäevamudelit eristab teistest uus Grasmere Green kerevärv ja unikaalsed 75. sünnipäeva märkivad graafilised elemendid. Limited Edition põhineb tippvarustusega HSE versioonil – seda selleks, et Defenderi suurimatel fännidel oleks igaks väljakutseks kõik vajalik olemas.
    Lisaks seiklusrohkele väljasõidule said külalised nautida kauneid Eesti loodusvaateid.
  • Hetkel kuum
Ain Kivisaar: kolm soovitust uuele linnavõimule
Linnaplaneerimisest on saanud ülereguleerimise, asjatu detailsuse ja metsikult kõrge kulubaasiga valdkond, kirjutab Metro Capitali tegevjuht Ain Kivisaar vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Linnaplaneerimisest on saanud ülereguleerimise, asjatu detailsuse ja metsikult kõrge kulubaasiga valdkond, kirjutab Metro Capitali tegevjuht Ain Kivisaar vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
USA turuindeksid lõpetasid nädala korraliku tõusuga
Aktsiaindeksid sulgesid kauplemisnädala roheliselt ja kvartalitulemuste infokeerises on palju mitmekülgseid teadaandeid, mis turu aktiivselt liikuma on pannud.
Aktsiaindeksid sulgesid kauplemisnädala roheliselt ja kvartalitulemuste infokeerises on palju mitmekülgseid teadaandeid, mis turu aktiivselt liikuma on pannud.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Parima juhi nominent Annika Arras: ma olen täiega hea, isegi liiga hea
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Euroopa tipp-poliitikute plaan teeb Eesti töösturitele karuteene
Veelgi ühetaolisem Euroopa ühisturg ei lahenda Eesti-suguste väikeriikide probleeme, ütles intervjuus Äripäevale rahandusministeeriumi välissuhete nõunik Märten Ross.
Veelgi ühetaolisem Euroopa ühisturg ei lahenda Eesti-suguste väikeriikide probleeme, ütles intervjuus Äripäevale rahandusministeeriumi välissuhete nõunik Märten Ross.
Eesti 200 oli järjekindlalt Boltile kahjumliku direktiivi vastu
Eesti 200 on järjekindlalt olnud vastu platvormide direktiivi vastuvõtmisele, mis on Eesti tehnoloogiahiiu Bolti jaoks ebasoodne.
Eesti 200 on järjekindlalt olnud vastu platvormide direktiivi vastuvõtmisele, mis on Eesti tehnoloogiahiiu Bolti jaoks ebasoodne.