Artikkel
  • Kuula

    MyBee: auto omamine pole tänapäeval enam prioriteet, aina enam eelistatakse rentimist

    Kui aastakümneid on auto omamine olnud vabaduse ja mugavuse sünonüüm, siis alternatiivsete transpordivõimaluste kasv on selle tähtsust oluliselt muutnud. Paindlikku, mugavat ja pikaajalistest tüütutest kohustustest vabanemise alternatiivi pakub auto tellimusrendi teenus, mille populaarsus kasvab iga aastaga.
    „Dünaamilises maailmas on ühiskond pidevas liikumises ja meie elutingimused muutuvad kiiresti. Noorematele ja aktiivsetele inimestele ei tundu auto omamine enam privileeg, vaid pigem kulukas, pikaajaline ja koormav. Pole ka ime, sest auto omamisega kaasnevad mitmed mured ja kohustused, näiteks kindlustuse, hoolduse ja remondi eest hoolitsemine,” loetleb pikaajalist autorenditeenust pakkuva MyBee esindaja Egert Kivisaar.
    Nii kasutataksegi auto omamise asemel aina meelsamini alternatiivseid transpordivõimalusi nagu taksoteenus, jalgratta- ja e-tõukerattarent, autojagamisteenus ja autorent. MyBee teenuse eesmärk on samuti pakkuda valikut, mis võimaldab vähema vaevaga saada rohkem mugavust. „Inimesed mõistavad, et auto rentimine on mobiilne teenus ning auto ei ole vara, mida peab omama. Kasvava inflatsiooni ja hindade tõusu ajal vaadatakse üle ka sõidukiga seotud kulutused ja otsitakse alternatiive,” sõnab Kivisaar.
    Ta lisab, et viimase viie aasta jooksul on ettevõtted seisnud silmitsi pandeemia, autode tarnehäirete, inflatsiooni, euribori tõusu ja ebastabiilse majandusolukorraga. See kõik on tekitanud ebakindlust, pannud ettevõtjaid väljaminekuid üle vaatama ning eelistama selliseid rahalisi kohustusi, mida saab jagada pikemale ajaperioodile.

    MyBee autorenditeenuse peamised plussid

    1. Kiirus. Auto kätte samal päeval.

    2. Hinnakujundus. Fikseeritud kuutasu, mis jääb samaks kogu tellimuse kehtivuse ajal.

    3. Ei mingit lisaprobleemi. Kõik teenused on hinna sees, ent kui klient soovib auto eest ise hoolitseda, võib mõnest teenusest loobuda.

    Tellimusrent toob soovitud auto kliendini juba samal päeval
    Eksperdid ennustavad Euroopa automüügitööstuses olulisi muutusi. Aastaks 2025 on ligikaudu 38% kõigist registreeritud sõidukitest mõeldud tellimusrendiks. Autojuhid loobuvad aina enam isikliku sõiduki omamisest, sest auto on üks kallimaid tarbekaupu. „Eestis ja Balti riikides on see trend väga selgelt nähtav. Aina populaarsemaks on muutumas lühiajaliseks kasutamiseks mõeldud autojagamisteenus ja igapäevaseks kasutamiseks mõeldud auto tellimusrent. Autojuhid ei pea muretsema muutuvkulude pärast, mis tulenevad liisingumaksete intressimäärade tõusust ja vajalikust hooldusest. Kliendid hindavad uute autode vahetamise mugavust vastavalt muutuvatele vajadustele, nagu pere juurdekasv või linnast maale kolimine. Tellimusrent võimaldab neil elada omamoodi, olla paindlik ja jagada konkreetse kulu pikemale ajaperioodile,” selgitab Kivisaar.
    Tema sõnul oleneb inimeste valmisolek kasutada auto omamise asemel renditeenust nende kultuurilistest erinevustest, ajakasutusest, harjumustest, paindlikkusest ja valmidusest auto eest hoolitseda. „Tellimusrent on mõeldud inimestele, kes tahavad kvaliteetset sõidukit, kuid ei taha investeerida selle hooldusse nii palju aega ja raha ning soovivad selle vajadusel kiiresti ja lihtsalt välja vahetada. Neil inimestel pole enam vaja muretseda hoolduse, kindlustuse, rehvivahetuste ja muude hooldusprobleemide pärast. Ja kui vajadused muutuvad, näiteks pere suurenemise tõttu on vaja suuremat autot, jääb ära vana auto müümise ja uue ostmise vaev. Rendipakkuja pakub lihtsalt uue mudeli.”
    MyBee teenuse juures on kõige tähtsam mugavus: auto kohaletoimetamine, lihtne makselahendus ja juurdepääs esmaklassilistele toodetele ja teenustele. MyBee toimetab lisatasu eest auto ka kliendi juurde kohale. Rendiauto annab kasutajatele vabaduse, paindlikkuse ja võimaluse oma rahaasju tõhusamalt planeerida.

    Rendi uus auto juba täna! Ei mingeid pikaajalisi kohustusi, paberimajandust ega asjatut peavalu. Kõik, mida vajad, on MyBee konto – võta ja kasuta!

  • Hetkel kuum
Leonardo Ortega: ilma vajaliku välistööjõuta ei tule ka oodatud majanduskasvu
Eesti IKT-sektorit ja tööstussektorit kimbutavad samad välistööjõu mured. Vajame muutusteks uusi tingimusi, kirjutab EASi Work in Estonia juht Leonardo Ortega.
Eesti IKT-sektorit ja tööstussektorit kimbutavad samad välistööjõu mured. Vajame muutusteks uusi tingimusi, kirjutab EASi Work in Estonia juht Leonardo Ortega.
Esmaspäev tõi USA aktsiaturule tõusu: kõik sektorid lõpetasid rohelises
Kõik suured USA aktsiaindeksid lõpetasid päeva tõusuga, kuld, hõbe ja toornafta langusega. Teslal on oodata seitsme aasta halvimat kvartali aruannet.
Kõik suured USA aktsiaindeksid lõpetasid päeva tõusuga, kuld, hõbe ja toornafta langusega. Teslal on oodata seitsme aasta halvimat kvartali aruannet.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Merko eksjuht avas lahkumise tagamaid “Astusin nagu jooksulindilt maha”
Aasta alguses Merko juhi kohalt taandunud Andres Trink tõdes, et pärast tosin aastat pingelist ehitusfirma juhtimist saab ta tegeleda kõige sellega, millest varem unistas. Juhitooli loovutamiseks andis talle peamise tõuke abikaasa karjäärimuudatus.
Aasta alguses Merko juhi kohalt taandunud Andres Trink tõdes, et pärast tosin aastat pingelist ehitusfirma juhtimist saab ta tegeleda kõige sellega, millest varem unistas. Juhitooli loovutamiseks andis talle peamise tõuke abikaasa karjäärimuudatus.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Möödunud sügisel lõhutud Eesti-Soome gaasitoru pandi uuesti tööle
Pärast seitsmekuust seisakut on Eesti-Soome gaasitoru Balticconnector jälle töökorras ja esmaspäeval liigub mööda seda 60 gigavatt-tundi maagaasi.
Pärast seitsmekuust seisakut on Eesti-Soome gaasitoru Balticconnector jälle töökorras ja esmaspäeval liigub mööda seda 60 gigavatt-tundi maagaasi.
Katre Kõvask: konkurents on karm, tegutseme kaugemate turgude nimel
Paar kuud tagasi tootmist alustanud kaerajoogi tootja YOOK vaatab aktiivselt kaugemate turgude suunas.
Paar kuud tagasi tootmist alustanud kaerajoogi tootja YOOK vaatab aktiivselt kaugemate turgude suunas.