Artikkel
  • Bentley Continental GTC roolis tundub elu kui lill

    Maria Shevchenko: Bentley autod on kunstiteosed. Need on nagu suurepärane abstraktsioon: iga joon, värv, vari loovad võrreldamatu kompositsiooni. Kõik on omal kohal ja midagi üleliigset ei ole.

    Kaasaegse kunsti galerist ja teemantide nõustaja Maria Shevchenko armastab elus kolme asja: kunsti, luksust ja kiirust. Kõik need kolm leidis ta ühel nädalavahetusel Bentley Continental GTC näol. Proovisõidust luksusliku kabrioletiga sündis alljärgnev mõtisklus elamise kunstist.

    Elamise kunst

    Päikeseline hommik. Kohviaroom. Roosid ...
    Erivärvilised akrüülipritsmed mustal lõuendil näevad sellel koduseinal eriliselt head välja. Galerist on kunsti tundja – hea ja ainulaadse kunsti. Kuid oma maali ei tunne ta ära mitte ainult vaadates, ta ka tunnetab seda. Nii juhtus ka seekord. Nägin seda autot oma telefoniekraanil kui kunstniku uut tööd ja tajusin kohe, et see on värav minu sisemaailma. Päris elus oli ta veelgi kõnekam ja lausa endeline. Justnagu minu jaoks loodud.
    Mõnikord kohtate inimest, kellega tunnete hingelist sugulust. Tundub, et ta on võõras, kuid mõistab teid siiski poolelt sõnalt. Ta mähib teid mugavusse ja hoolivusse, täpselt nii, nagu te armastate.
    Sama tunne tekib, kui istute esimest korda Bentley Continental GTCsse. Justkui väike nähtamatu portjee, teeb ta oma tööd laitmatult: aitab teil ust avada ja vaikselt sulgeda, nihutab istet ja ulatab turvavöö. Siinkohal võiks veel kohvi pakkuda. Inseneridel on, mille üle mõelda. See oli nali!
    Minu töö on märgata detaile. Üle kümne aasta olen ma olnud oma klientide saatjaks teemantide, juveelide ja kunstiteoste maailmas. Pisiasjad tunduvad esmapilgul väheolulised, kuid on sageli hoopis määrava tähtsusega.
    Teemantide proovimine ei ole lihtsalt ergonoomika – see on tunnetus. Kõige paremini tuleb see esile, kui naine proovib kaelakeed või kõrvarõngaid. Vaadake teda sel hetkel: ta sirutab kaela pikemaks, õlad liiguvad tahapoole ning silmis säravad kergus ja elujanu! See on justkui Ivan Bunini lugu „Kerge hingamine“. Elamise kergus ja tunnete energia, mis teid läbib, kui maali, teemandi või auto seksuaalsus teid kütkestab. Jah, Bentley Continental GTC paneb mind nii tundma.

    Luksus

    Kas teate, mis on luksus? See on kliendi vajaduste täielik mõistmine ja absoluutne austus tema vaba aja vastu.
    Kas olete märganud, et luksusklassi salongides, olgu need siis auto- või juveelipoed, kunstigaleriid või gurmeerestoranid, on valik alati piiratud? Piiratud, kuid piisav. Sest hulgaliselt spetsialiste on teinud teie eest esimese valiku juba ära, selekteerides välja vaid parima.
    Luksussegmentide töötajad on nagu näitlejad teatris. Nad ei tööta, nad etendavad rolli, teenivad. Teenivad kliendi huve, tundes oma tõelist missiooni kliendile parimat pakkudes. Sest briljantehe ei ole lihtsalt ehe, vaid teie perekonna juveelikollektsioon, mis antakse edasi järgmistele põlvedele. Sest maal on ilumeel ja teie lapse abstraktne mõtlemine. Sest auto on teie isiksuse väljendusvahend.
    Bentley Continental GTC on teie vääriline. Valige karakter, mis sobib teile kõige enam: luksuslik linnasõit või kiired võidusõidud. Segada, kuid mitte raputada. Ideaalne kokteil. Lisaks veel esteetiliselt täiuslik.

    Helid ja lend. Nüüd läheb huvitavaks

    Kui ma ei kanna parasjagu kõrgeid kontsi, sõidan mootorrattaga. Täpsemalt öeldes, sõidan Harleyga. Seetõttu tunnen mootorihelisid väga hästi. Aga palun, kui käivitate Bentley Continental GTC V8, tehke aken või uks pisut lahti või laske katus hoopis alla. Salongi heliisolatsioon on nii täiuslik, et muidu ei saaks te täit elamust. V12 puhul on see lihtsalt kohustuslik.
    Kas teile meeldib lennuki stardil tunda, kuidas teid kiiruse kasvades jõuliselt istmesse surutakse? Vajutage gaasipedaal põhja. Tundke end nagu lennustardirajal. Ja jälle see heli! Ainult ärge pange muusikat mängima. Ärge rikkuge hetke. Spidomeetri näit tõuseb kuni ... no muidugi, kiiruspiiranguni ... Jah, jah, saite õigesti aru, aga ärge rääkige sellest kellelegi. See auto? Mission impossible.
    Muusikast rääkides. Olin meeldivalt üllatunud, kui nägin Naimi sisseehitatud helisüsteemi. Justnagu kodus. Kui teile meeldib hea biit, siis mitte te ise ei tunneta seda kogu kehaga, vaid ka teie ummikus olevad naabrid kuulevad seda. Ma ei tee nalja. Täielik nauding.

    "Unenäorohi" sarjast "Kolmas päev"

    Bentley autod on kunstiteosed. Need on nagu suurepärane abstraktsioon: iga joon, värv, vari loovad võrreldamatu kompositsiooni. Kõik on omal kohal ja midagi üleliigset ei ole. Iga kord mootorit käivitades tabate uue emotsioonide mängu, tuhandete kunstniku edastatud tähenduste seas uue mõtte. Bentley Continental GTC "kunstiliseks" paralleeliks valisin Ukraina muuseumitaseme kunstniku Natalia Korf-Ivanyuki maali "Unenäorohi" sarjast "Kolmas päev".
    Peamine kujutis on lillede loomine, mis vana testamendi järgi toimus universumi loomise kolmandal päeval. Piibliteksti saab tõlgendada erinevalt – sõnasõnaliselt või sümbolite ning metafooride kogumina. Lilled seostuvad paradiisiga, hingede varjupaigaga, inimese mikrokosmosega, mis on fikseeritud viies tundemeeles, nagu viis kroonlehte.
    Ma ei ütle, et ühel neist päevadest loodi Bentley. See oleks liiga imal reklaamlause. Kuid kindlasti loodi ühel neist päevadest inimtunded ja -emotsioonid. Ja seda Bentley oskab: peenelt esile kutsuda elu emotsioone, lapsepõlve hasarti ja täiskasvanuelu mugavust.
    Fotod: Rauno Liivand

    Bentley Continental GTC mudeliga saate tutvuda Bentley Tallinna salongis.

  • Hetkel kuum
Mihkel Nestor: kui hull on lugu investeeringutega? Üldse mitte nii hull
Levinud narratiivi kohaselt on kiire palgakasv, vohav bürokraatia ja maksutõusud muutnud Eesti ettevõtluskeskkonnana ebasoodsaks ning suunanud uued investeeringud siit minema. Numbritele otsa vaadates on nende väidetega väga raske nõustuda, kirjutab SEB majandusanalüütik Mihkel Nestor.
Levinud narratiivi kohaselt on kiire palgakasv, vohav bürokraatia ja maksutõusud muutnud Eesti ettevõtluskeskkonnana ebasoodsaks ning suunanud uued investeeringud siit minema. Numbritele otsa vaadates on nende väidetega väga raske nõustuda, kirjutab SEB majandusanalüütik Mihkel Nestor.
Hõbe lõi kirkalt särama ja kipub kullast kasumlikumaks
Kulla väikevend ja vaese mehe kuld hõbe on tänavu kollasest metallist kiiremini kallinenud. Analüütikud toovad välja, et järjepidev puudujääk turul võib hõbeda järgnevatel aastatel kullast isegi eredamalt särama panna.
Kulla väikevend ja vaese mehe kuld hõbe on tänavu kollasest metallist kiiremini kallinenud. Analüütikud toovad välja, et järjepidev puudujääk turul võib hõbeda järgnevatel aastatel kullast isegi eredamalt särama panna.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Kuidas ehitada kriisikindlat ettevõtet: Infortari põhimõtted “Kui Infortari läksin, küsiti, kas lähen pensionile”
Tallinki ja Eesti Gaasi omanik ning lisaks kinnisvaras tegutsev börsiettevõte Infortar on end teadlikult ehitanud firmaks, mis kriiside ajal mitte ei kannata, vaid leiab uusi võimalusi ja kasvab.
Tallinki ja Eesti Gaasi omanik ning lisaks kinnisvaras tegutsev börsiettevõte Infortar on end teadlikult ehitanud firmaks, mis kriiside ajal mitte ei kannata, vaid leiab uusi võimalusi ja kasvab.
Eksperdid leidsid Eesti konkurentsivõime hoidmisel viis murekohta
On viis valdkonda, mille kaudu Eesti konkurentsivõimet parandada saaks, kuid lihtsaid lahendusi ja “madalal rippuvaid vilju” on pigem napivõitu.
On viis valdkonda, mille kaudu Eesti konkurentsivõimet parandada saaks, kuid lihtsaid lahendusi ja “madalal rippuvaid vilju” on pigem napivõitu.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Setod protestivad: Koidula piiripunktis ootab sadu veokeid, riik tahab selle aga ööseks sulgeda
Riigi plaan sulgeda Koidula piiripunkt öiseks ajaks on Setomaa vallajuhid tigedaks ajanud, kirjutab Logistikauudised.
Riigi plaan sulgeda Koidula piiripunkt öiseks ajaks on Setomaa vallajuhid tigedaks ajanud, kirjutab Logistikauudised.
Otseülekanne Pärnust: parim juht küsitleb mantlipärijaid
Täna selgub Pärnu juhtimiskonverentsil Eesti parim juht, Äripäeva PRO paketi omanikud saavad välja kuulutamisele eelnevast tippjuhtide aruteluringist osa otselülituse kaudu.
Täna selgub Pärnu juhtimiskonverentsil Eesti parim juht, Äripäeva PRO paketi omanikud saavad välja kuulutamisele eelnevast tippjuhtide aruteluringist osa otselülituse kaudu.