• OMX Baltic0,6%305,59
  • OMX Riga−0,5%875,55
  • OMX Tallinn0,5%1 907,38
  • OMX Vilnius1,17%1 186,42
  • S&P 5001,04%6 115,07
  • DOW 300,77%44 711,43
  • Nasdaq 1,5%19 945,65
  • FTSE 100−0,22%8 745,6
  • Nikkei 225−0,79%39 149,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%95,73
  • OMX Baltic0,6%305,59
  • OMX Riga−0,5%875,55
  • OMX Tallinn0,5%1 907,38
  • OMX Vilnius1,17%1 186,42
  • S&P 5001,04%6 115,07
  • DOW 300,77%44 711,43
  • Nasdaq 1,5%19 945,65
  • FTSE 100−0,22%8 745,6
  • Nikkei 225−0,79%39 149,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%95,73
  • ST
  • 24.01.25, 10:38

Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul

Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.
TV3 Eesti juht Signe Suur kuulub ka aasta turundusteo žüriisse. Aasta turundustegu kuulutatakse välja  26.–27. märtsil toimuval turunduskonverentsil Password.
  • TV3 Eesti juht Signe Suur kuulub ka aasta turundusteo žüriisse. Aasta turundustegu kuulutatakse välja 26.–27. märtsil toimuval turunduskonverentsil Password. Foto: Kylli Rummel
Stuudios on TV3 Eesti juht Signe Suur, kellega arutame, kuidas traditsiooniline televisioon on kohanenud voogedastuse ja sotsiaalmeedia ajastuga, kuidas noored vaatajad tagasi teleekraanide juurde tuua ning miks on kvaliteetne kureeritud sisu jätkuvalt oluline.
Lisaks saame teada, millised saated ja formaadid Eestis enim vaatajaid köidavad, kuidas on televisioon ja reklaamid tehnoloogia arenguga muutunud ning millised uuenduslikud lahendused lähiaastatel turule jõuavad. Signe Suur selgitab, kuidas televisioon loob brändidele emotsionaalse sideme ning pikas perspektiivis tugevdab brändi tuntust ja aitab jõuda suure auditooriumini. Samuti jagab ta praktilisi nõuandeid reklaami planeerimiseks.
Saadet juhib Hando Sinisalu.
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
00:00
Password 2025 keskendub emotsioonidele turunduses. Eesti vanim ja suurim turunduskonverents toimub tänavu 26.–27. märtsil Kultuurikatlas.

Seotud lood

Saated
  • 08.07.24, 16:15
Brändi uuendamine on julge samm, millega käivad kaasas ka ohverdused
Konverentsil “Password 2024” tuli juttu brändingust ja rasketest otsustest, mis võivad leida esialgu palju vastuseisu.
Saated
  • 21.03.24, 14:30
Aasta turundustegu pani nimekad ettevõtjad kirikule annetama
Avaliku sektori aasta turundusteo tiitli võitnud Kirikufond sai oma reklaamikampaaniga annetusi nimekatelt ettevõtjatelt, et teha korda Eesti kirikuid.
Saated
  • 21.03.24, 11:34
Pakendikeskuse humoorikad reklaamid kasvatasid ettevõtte kasumit kümme korda
Aasta erasektori turundusteo tiitli pälvinud Pakendikeskuse ja reklaamiagentuuri Tabasco koostöös tehtud humoorikad reklaamikampaaniad on jõudnud ilmselt iga Eesti inimeseni ning toonud Pakendikeskusele ka äriedu.
  • ST
Sisuturundus
  • 31.01.25, 13:23
Puhastusteenused – mida tuleks koristuspartneri valimisel arvestada?
Puhas töökeskkond tõstab inimeste motivatsiooni, mõjub hästi produktiivsusele ning jätab ka klientidele ning külalistele hea esmamulje. Tööruumides veedame väga suure osa oma ajast ning mitte keegi meist ei tunne end hästi ruumides, kus on üldine puhtuse tase madal.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele