• OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 100−0,88%9 195,66
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,68
  • OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 100−0,88%9 195,66
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,68
  • 30.07.20, 19:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Maa alla ehitatud kodud ja veinikeldrid lükkasid raharattad pöörlema

Kolm sugulast leiutasid uut moodi maakeldrid, mida saab kasutada näiteks maa-aluse sauna või elumajana. Äri on kasvanud nii kiiresti, et firma jõudis Eesti kõige kiiremini kasvavate ettevõtete ehk gasellide sekka.
Revonia kiire kasvu taga on sugulased (vasakult) Jaak Oja, Rauno Oja ja Kristo Kekkonen.
“Eks oma tuttavad ütlesid ka alguses, et tuutud olete, miks te sellist asja tootma hakkate. Keegi ei osta nagunii, tulge sealt pilve ääre pealt alla,” kirjeldas Revonia finantsjuht Kristo Kekkonen ettevõtte esimest aastat. Ettevõtte juhataja Rauno Oja ütles, et samad inimesed nüüd juba tellivad ja esitavad hoopis teisi küsimusi. “Vabandust ei ole keegi palunud,” lausus ta naljatledes.
Kekkonen arvas, et kui kõik sinu äriideed kiidavad, siis järelikult on see kõigile teada-tuntud tõde ja sellega väga kaugele ei purjeta. "Peabki tegema midagi, mis on väga teistmoodi, tundub alguses hullus,” ütles ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.09.25, 11:26
Tervisekindlustus annab tööandjale kätte trumpkaardi
Tervisekindlustus ei ole enam pelgalt hüve – see on muutumas tööandja konkurentsieeliseks, mida ootavad nii noored spetsialistid kui ka kogenud töötajad. Mida tervisekindlustus tegelikult katab, kuidas on töötajate ootused viimastel aastatel muutunud ja kuidas see kõik mõjutab tööandja brändi?

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele