• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Reklaamiketid loovad Eestis ühise meediafirma

    Reklaamifirma Artmiks direktor Ülle Kink ütles, et tegemist on rahvusvaheliste reklaamikettide ühisfirmaga, mis tegeleb meediavahenduse, -uuringute ja -planeerimisega. «Eestis tegutsevad üksikud meediafirmad pole veel piisavalt küpsed,» sõnas Kink, kelle firma kuulub reklaamiketti Ogilvy & Mather. «Praegu on sunnitud reklaamifirmad «võimlema» ka meediavallas, kuigi tegelikult peaksid sellega tegelema meediale spetsialiseerunud firmad,» märkis ta.
    Kink ütles, et kuna loodava firma taga seisavad suured rahvusvahelised reklaamiketid, siis suudab firma osta reklaamiaega ja -pinda suures koguses soodsa protsendiga ja müüa seda edasi madalama hinnaga. Ta märkis, et tõenäoliselt on meediafirmast kasu ka kohalikel reklaamiagentuuridel.
    Kink sõnas, et tal puuduvad volitused rääkida loodava meediafirma aktsiakapitalist ja firmade osaluse jagunemisest. Samuti ei nõustunud ta ütlema neljanda osaleja nime.
    «Kuna läbirääkimised alles käivad, ei saa Tallinnas loodava meediafirmaga seonduvat veel lähemalt kommenteerida,» ütles Brand Sellers DDB Needhami Eesti direktor Peeter Roose.
    DDB Needhami Helsingi agentuuri tegevdirektor Kalevi Sihvonen kinnitas, et rahvusvahelised ketid on uurinud meediafirma loomise võimalust Eestis. «Firmat pole tänaseks veel loodud, otsime alles reklaamiala spetsialisti, kes tunneks Baltimaade turgu ja aitaks projekti lõpuni viia,» märkis ta. Sihvoneni sõnutsi kompavad lääne reklaamiketid praegu turgu, tema sõnul pole välistatud võimalus, et ketid loovad igaüks eraldi meediafirma.
    IP Multimeedia tegevdirektor Monika Salu ütles, et suhtub loodavasse ühisfirmasse positiivselt. «Eesti turule mõjub see kindlasti tervendavalt ja korrastavalt,» ütles ta.
    «Loodetavasti pärsib see mõnevõrra klientide tihedat närvilist liikumist agentuuride vahel. Samuti stabiliseerib see tõenäoliselt ka telereklaami hinda, mis on seni hüppeliselt kõikunud.»
    AB Muldia omanik Sulo Muldia, kelle firma on seotud ketiga J. W. Thompson, ütles, et kuna AB Muldia on sattunud majanduslikesse raskustesse, ei ole ta volitatud rääkima reklaamiketi plaanidest Eestis.
    «Kui võtta Baltimaid ühtse tervikuna, siis on meediafirma loomine kasulik eelkõige kettide klientidele,» sõnas Sulo Muldia. «Samas toob see kindlasti igas ketis kaasa siseprobleemi meediafirma ja reklaamiagentuuri tööjaotuse vahel. Eesti turgu ühisfirma loomine eriti ei mõjuta, suurte firmade seisukohast on ühisrinne isegi positiivne, sest see korrigeerib turgu.»
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Ettevaatust keskmise palgaga, see on fatamorgaana
Rääkides keskmisest palgast, oleme kohati sattunud kujutluste küüsi, mida tekitab sektorite enneolematu ebavõrdsus, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Rääkides keskmisest palgast, oleme kohati sattunud kujutluste küüsi, mida tekitab sektorite enneolematu ebavõrdsus, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Hiina telefonitootja avab elektriautode tehase
Hiina nutitelefonide valmistaja Xiaomi ehitab riigi pealinna Pekingisse tehase, kus saab aastas toota 300 000 elektriautot, vahendab Reuters.
Hiina nutitelefonide valmistaja Xiaomi ehitab riigi pealinna Pekingisse tehase, kus saab aastas toota 300 000 elektriautot, vahendab Reuters.
USA kaubanduspüha tabas ootamatu pööre
Ameerika Ühendriikide ostlejad kulutasid tänavu musta reede ajal e-poodides vähem kui mullu, vahendab Reuters.
Ameerika Ühendriikide ostlejad kulutasid tänavu musta reede ajal e-poodides vähem kui mullu, vahendab Reuters.
Uus Saksa valgusfoori võimuliit rajatakse vastuolulistele plaanidele
Pärast kaks kuud kestnud koalitsioonikõnelusi Saksa sotsiaaldemokraatide, roheliste ja liberaalsete vabade demokraatide vahel tuli Angela Merkelilt võimu üle võttev poliitiline liit välja esialgse leppega, mille elluviimine saab analüütikute hinnangul olema keeruline.
Pärast kaks kuud kestnud koalitsioonikõnelusi Saksa sotsiaaldemokraatide, roheliste ja liberaalsete vabade demokraatide vahel tuli Angela Merkelilt võimu üle võttev poliitiline liit välja esialgse leppega, mille elluviimine saab analüütikute hinnangul olema keeruline.