Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Reklaamiketid loovad Eestis ühise meediafirma

    Reklaamifirma Artmiks direktor Ülle Kink ütles, et tegemist on rahvusvaheliste reklaamikettide ühisfirmaga, mis tegeleb meediavahenduse, -uuringute ja -planeerimisega. «Eestis tegutsevad üksikud meediafirmad pole veel piisavalt küpsed,» sõnas Kink, kelle firma kuulub reklaamiketti Ogilvy & Mather. «Praegu on sunnitud reklaamifirmad «võimlema» ka meediavallas, kuigi tegelikult peaksid sellega tegelema meediale spetsialiseerunud firmad,» märkis ta.
    Kink ütles, et kuna loodava firma taga seisavad suured rahvusvahelised reklaamiketid, siis suudab firma osta reklaamiaega ja -pinda suures koguses soodsa protsendiga ja müüa seda edasi madalama hinnaga. Ta märkis, et tõenäoliselt on meediafirmast kasu ka kohalikel reklaamiagentuuridel.
    Kink sõnas, et tal puuduvad volitused rääkida loodava meediafirma aktsiakapitalist ja firmade osaluse jagunemisest. Samuti ei nõustunud ta ütlema neljanda osaleja nime.
    «Kuna läbirääkimised alles käivad, ei saa Tallinnas loodava meediafirmaga seonduvat veel lähemalt kommenteerida,» ütles Brand Sellers DDB Needhami Eesti direktor Peeter Roose.
    DDB Needhami Helsingi agentuuri tegevdirektor Kalevi Sihvonen kinnitas, et rahvusvahelised ketid on uurinud meediafirma loomise võimalust Eestis. «Firmat pole tänaseks veel loodud, otsime alles reklaamiala spetsialisti, kes tunneks Baltimaade turgu ja aitaks projekti lõpuni viia,» märkis ta. Sihvoneni sõnutsi kompavad lääne reklaamiketid praegu turgu, tema sõnul pole välistatud võimalus, et ketid loovad igaüks eraldi meediafirma.
    IP Multimeedia tegevdirektor Monika Salu ütles, et suhtub loodavasse ühisfirmasse positiivselt. «Eesti turule mõjub see kindlasti tervendavalt ja korrastavalt,» ütles ta.
    «Loodetavasti pärsib see mõnevõrra klientide tihedat närvilist liikumist agentuuride vahel. Samuti stabiliseerib see tõenäoliselt ka telereklaami hinda, mis on seni hüppeliselt kõikunud.»
    AB Muldia omanik Sulo Muldia, kelle firma on seotud ketiga J. W. Thompson, ütles, et kuna AB Muldia on sattunud majanduslikesse raskustesse, ei ole ta volitatud rääkima reklaamiketi plaanidest Eestis.
    «Kui võtta Baltimaid ühtse tervikuna, siis on meediafirma loomine kasulik eelkõige kettide klientidele,» sõnas Sulo Muldia. «Samas toob see kindlasti igas ketis kaasa siseprobleemi meediafirma ja reklaamiagentuuri tööjaotuse vahel. Eesti turgu ühisfirma loomine eriti ei mõjuta, suurte firmade seisukohast on ühisrinne isegi positiivne, sest see korrigeerib turgu.»
  • Hetkel kuum
Toetame restoraniäri vintskeid tegijaid. Hääletame jalgadega!
Häid emotsioone pakkuv külalislahkusettevõtlus püsib ja jääb püsima peaasjalikult tegijate kutsumusel ja entusiasmil, millele sektori puhul tuleb tähelepanu pöörata, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Häid emotsioone pakkuv külalislahkusettevõtlus püsib ja jääb püsima peaasjalikult tegijate kutsumusel ja entusiasmil, millele sektori puhul tuleb tähelepanu pöörata, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Tallinna börs lõpetas päeva punases
Balti aktsiaturgudest lõpetas neljapäeva punases vaid Tallinna börs, mis taandus -0,14%. Balti koondindeks edenes +0,21%, Riia börs +0,25% ning Vilniuse börs +0,01%.
Balti aktsiaturgudest lõpetas neljapäeva punases vaid Tallinna börs, mis taandus -0,14%. Balti koondindeks edenes +0,21%, Riia börs +0,25% ning Vilniuse börs +0,01%.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Kohalikud kosmeetikaärid sirutavad tiibu. Ettevõtja: konnatiigis elamise mentaliteedist võiks üle saada Uus artiklisari “Tiir väikeärides”
Ühe jaoks algas kõik isepruunistajast, mida kuskil polnud. Teise jaoks mürgistest liimiaurudest, mis silmi ärritasid. Nüüdseks on neist saanud tõelised maailmavallutajad: kodumaist kosmeetikakaupa võib leida USAst, Dubaist ja üle terve Euroopa ning hoog ei paista raugevat.
Ühe jaoks algas kõik isepruunistajast, mida kuskil polnud. Teise jaoks mürgistest liimiaurudest, mis silmi ärritasid. Nüüdseks on neist saanud tõelised maailmavallutajad: kodumaist kosmeetikakaupa võib leida USAst, Dubaist ja üle terve Euroopa ning hoog ei paista raugevat.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Kunman asus juhtima oma suures kahjumis joogiveefirmat
Pudelivee tootja Haage Joogid langes eelmisel aastal 1,9 miljoni euro suurusesse miinusesse ning firma juhatusse jäi vaid selle ainus omanik Vello Kunman.
Pudelivee tootja Haage Joogid langes eelmisel aastal 1,9 miljoni euro suurusesse miinusesse ning firma juhatusse jäi vaid selle ainus omanik Vello Kunman.
Päikeseparkide arendaja: roheenergiat on Eestis juba rohkem, kui tarbida jõuame
Praegu on Eestis päikeseenergia tootmist juba rohkem kui 600 megavati jagu ning kui lisada siia tuuleenergia, siis enamikul tundidel läheb mingi kogus roheenergiat ekspordiks, rääkis KC Energy tegevjuht Mihkel Loorits.
Praegu on Eestis päikeseenergia tootmist juba rohkem kui 600 megavati jagu ning kui lisada siia tuuleenergia, siis enamikul tundidel läheb mingi kogus roheenergiat ekspordiks, rääkis KC Energy tegevjuht Mihkel Loorits.
Peeter Koppel: elektriautode uudsus on kadunud, turuosa on raske edasi võita Kaubandussõjast Hiina tootjatega kaotaksid tarbijad
Elektriautode esialgne vaimustus on hakanud lahtuma, kuna elektriautode kasutusmugavus pole oluliselt kasvanud ning hinnad on oodatust aeglasemalt langenud, rääkis investeerimisspetsialist ja autohuviline Peeter Koppel.
Elektriautode esialgne vaimustus on hakanud lahtuma, kuna elektriautode kasutusmugavus pole oluliselt kasvanud ning hinnad on oodatust aeglasemalt langenud, rääkis investeerimisspetsialist ja autohuviline Peeter Koppel.
Valitsus ei jõudnud lisaeelarves kokkuleppele Läänemets: segadus on hoopis suuremaks läinud
Kuigi rahandusminister Mart Võrklaev (Reformierakond) loodab veel enne jaanipäeva lasta riigikogul läbi hääletada 175 miljoni euro ulatuses kärpeid, pole valitsusel endal lisaeelarve tegemiseks ikka veel kokkulepet.
Kuigi rahandusminister Mart Võrklaev (Reformierakond) loodab veel enne jaanipäeva lasta riigikogul läbi hääletada 175 miljoni euro ulatuses kärpeid, pole valitsusel endal lisaeelarve tegemiseks ikka veel kokkulepet.
Raadiohommikus: elektriautode mesinädalad on läbi
Äripäeva raadio kolmapäevase hommikuprogrammi teemadering ulatub seadustest elektriautode ning Michelini tärnidest haridusjuhtide praktikaprogrammini.
Äripäeva raadio kolmapäevase hommikuprogrammi teemadering ulatub seadustest elektriautode ning Michelini tärnidest haridusjuhtide praktikaprogrammini.