Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Firmat Liivimaa Buss ähvardab likvideerimine

    Närska kinnitusel oleks kahe bussiettevõtte ühendamise ajaline tsükkel viis kuud, mis tuleneb juriidilistest nõuetest. Liivimaa Bussi likvideerimine tähendaks tema sõnul aga aktsionäride eraldumist.
    Närska ütles, et sel juhul võtaksid nii Tarbus kui Tartu maavalitsus oma osaluse bussifirmast välja ja kumbki looks oma linnalähiliine sõitva bussiettevõtte. Seejuures tuleks Tartu maavalitsusele kuuluvad aktsiad Liivimaa Bussis munitsipaliseerida ja anda Tartumaa valdade liidu ühisomandusse. Valdade liit arutab aktsiate ülevõtmist järgmisel nädalal.
    Liivimaa Bussi direktori Lembo Veidemanni sõnul pooldab tema ettevõtte likvideerimist ja kahe eraldi firma moodustamist. «Tahame Tarbusest võimalikult kaugele hoida ja kolida välja ka temale kuuluvast hoonest ning teenindusbaasist,» ütles Veidemann.
    Liivimaa Bussi tegevjuhi väitel on firma kehv majanduslik olukord suuresti põhjustatud Tarbuse tegevusest. Veidemanni kinnitusel on alates eelmise aasta oktoobrist Tarbusele kuuluvate objektide kasutamise eest Liivimaa Bussilt välja nõutud summa suurenenud 42,3%, muud kulutused on samal ajal kallinenud vaid 19,7%.
    Tartu abilinnapea ja Tarbuse nõukogu esimehe Robert Närska sõnul kaaluti kolmapäeval nelja edasist tegevuskava. Toetust ei leidnud firma tegevuse jätkamine praegusel kujul ja valdusfirma loomise idee. Viimase kava järgi oleksid valdusfirmale jäänud ettevõtte rajatised ja teenindusobjektid, mis kaotaks Tarbuse monopoolse seisundi ja võimaldaks bussiettevõtetel Tarbus, Liivimaa Buss ja AS Liikor rentida rajatisi ja osta teenuseid võrdsetel tingimustel.
    Närska kinnitusel kohustati juhatusi esitama oma tehnilis-majanduslikud põhjendused kahe enam toetust leidnud variandi -- Tarbuse ja Liivimaa Bussi ühendamise ning Liivimaa Bussi likvideerimise -- kohta.
    Liivimaa Bussi majandusliku olukorra parandamise vajaduse tõstatas Tarbuse omanik Tartu linn. Linnavolikogu on hakanud nõudma, et linna vara kasutataks otstarbekalt ja see ei toodaks kahjumit.
    Käesoleva aasta kümne kuuga võlgnes Liivimaa Buss Tarbusele 396 000 krooni. Lisaks oli Liivimaa Bussi sama perioodi kahjum 224 000 krooni.
  • Hetkel kuum
Kairit Kall: kvantiteedimajandusest kvaliteedimajanduseks
Eesti võiks muutuda kvaliteetsete toodete ja teenuste keskuseks, kuhu tullakse õppima, kuidas paremini teha, kirjutab Kairit Kall arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Eesti võiks muutuda kvaliteetsete toodete ja teenuste keskuseks, kuhu tullakse õppima, kuidas paremini teha, kirjutab Kairit Kall arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Ignitis kinnitas kõbusa dividendi
Leedu energiaettevõte Ignitis Group kinnitas eile toimunud aktsionäride korralisel üldkoosolekul eelmise aasta teise poolaasta eest aktsionäridele makstava dividendi, selgub börsiteatest.
Leedu energiaettevõte Ignitis Group kinnitas eile toimunud aktsionäride korralisel üldkoosolekul eelmise aasta teise poolaasta eest aktsionäridele makstava dividendi, selgub börsiteatest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: nonii, tibulilled, kas tulete taas? Äripidaja intervjuu oma töötajatega
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks tuletas vahelduseks meelde ajakirjaniku ametit pidades omandatud intervjueerimisoskused ning usutles oma sõpru, kellega koos ta on osaühingut Suur M jooksutanud. On’s tal uuel hooajal putkas üldse kedagi peale tema enda?
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks tuletas vahelduseks meelde ajakirjaniku ametit pidades omandatud intervjueerimisoskused ning usutles oma sõpru, kellega koos ta on osaühingut Suur M jooksutanud. On’s tal uuel hooajal putkas üldse kedagi peale tema enda?
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Genka ettevõtlusest: valin vähem raha ja rohkem vabadust
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Tippjuhi nipid: mida teha, kui töötaja tuleb palka juurde küsima, aga …
Kui töötaja, kes pole teistega võrreldes olnud nii silmapaistev, tuleb palka juurde küsima, siis oled sa juhina juba õige hetke probleemidest rääkimiseks mööda lasknud, rääkis Prisma Peremarketi Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
Kui töötaja, kes pole teistega võrreldes olnud nii silmapaistev, tuleb palka juurde küsima, siis oled sa juhina juba õige hetke probleemidest rääkimiseks mööda lasknud, rääkis Prisma Peremarketi Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
Jaanika Altraja: rohepöördes õnnestumiseks tuleb vähendada ebavõrdsust
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ameerika RAM – üks auto kõikideks sõitudeks
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Läti keskpank tõmbas kasvuprognoosi allapoole
Läti Pank korrigeeris selle aasta majanduskasvu prognoosi ja näeb nüüd, et riigi majandus võiks sel aastal kasvada 1,8 protsenti.
Läti Pank korrigeeris selle aasta majanduskasvu prognoosi ja näeb nüüd, et riigi majandus võiks sel aastal kasvada 1,8 protsenti.
Hollandi firma plaanib Pärnusse miljarditehast Riisalo: kui saame neid kuidagi aidata, siis teeme seda
Hollandi ettevõte plaanib rajada Pärnusse miljard eurot maksva metanooli ja vesiniku tootmisüksuse.
Hollandi ettevõte plaanib rajada Pärnusse miljard eurot maksva metanooli ja vesiniku tootmisüksuse.