Selle vanasõnaga kõlbaks läheneda faktile, et Eesti Telefon on esitanud valitsusele taotluse tõsta kevadel riigisiseste kõnede tariife ning kuu- ja liitumismakse, kuna firma ei tule omadega muidu välja. Kohaliku kõne minut peaks plaanide järgi maksma hakkama 18 senti, riigisiseste kaugekõnede põhitariifiks peaks saama poolteist krooni. Siit võib järeldada, et varsti on paljudel inimestel tõepoolest odavam vait olla, selle asemel, et monopolisti krediteerida.
Eesti Telefoni ainuvõimu on kritiseeritud nii ja naa, kuid tõsiselt pole firma alustugesid suudetud kõigutada. Miks see nii on, selle põhjuseid ei pea minema kaugelt otsima. Meie Eesti Vabariik, olles üheks ET omanikuks, vaatab käed taskus, kuidas oma riigi kodanikelt matti võetakse.
Raske on aru saada ettevõttest, kelle möödunud aastane puhaskasum küünib 130 miljoni kroonini, kuid edaspidist tegevust planeeritakse klientide seljas liugu lastes.