«Kümne miljoni krooni suuruse aastakäibe juures tuleksime ots-otsaga kokku,» väitis peadirektor Miller. «Selleks, et toota kasumit, oleks vaja 20 miljoni krooni suurust aastakäivet,» lisas ta.
Naviplasti paremaks majandamiseks tuleb Milleri sõnul sõlmida uusi lepinguid ja töötada välja uusi tooteid.
Juba valmis oleva toodangu müügikorraldust tuleb parandada, avas Miller klaasplastist kaatreid, sõude- ja spordipaate tootva firma selle aasta plaane.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Sellel kuul hakkab Naviplast täitma Saksa firmaga Prose & Ifart sõlmitud 2,5 mln krooni suurust lepingut, ütles Miller. «Neile lähevad põhiliselt kaatrid, sõudepaadid ja kanuud,» selgitas ta.
Peadirektori sõnul valmistub Naviplast praegu päästeparvede konteinerite tootmiseks, millele otsitakse esialgu turgu Eestist.
Naviplasti toodangu vastu on huvi tundnud ka Taani firma Viking. «Ülemaailmse kuulsusega Vikingilt tellimuse saamine tähendaks meile tootmismahu suurt kasvu,» hindas Miller võimalikku perspektiivi. «Neile hakkaksime tootma ka päästepaate.»
Ehkki Naviplast, varem spordilaevade eksperimentaaltehas, oli nõukogude ajal ainus spordilaevade tootja NSV Liidus ja sidemed sealsete parneritega on säilinud, pole Naviplasti eksport Venemaale märkimisväärne.
Eelmise aasta lõpus korraldatud 35 protsendi Naviplasti vähemusaktsiate avalik müük läks Milleri sõnul hästi. «Kõik aktsiad müüdi maha,» kinnitas ta. Jäägi, mis tulenes pakkumuste järel aktsiate arvu kohta tehtud aritmeetikast, ostsid erastamisagentuurilt Naviplasti tuumikinvestorid.
65 protsendi Naviplasti aktsiate omanikud on aktsiaseltsid Vikta ja Naviko.
Aktsiate avaliku müügiga laienes Naviplasti aktsionäride ring 196 eraisiku võrra, teatas Naviplasti peadirektor.