• OMX Baltic−0,21%296,58
  • OMX Riga1,45%916,69
  • OMX Tallinn−0,96%2 016,79
  • OMX Vilnius−0,02%1 217,69
  • S&P 500−0,04%6 446,94
  • DOW 300,01%44 950,55
  • Nasdaq −0,12%21 596,98
  • FTSE 1000,09%9 147,41
  • Nikkei 2250,77%43 714,31
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,93
  • OMX Baltic−0,21%296,58
  • OMX Riga1,45%916,69
  • OMX Tallinn−0,96%2 016,79
  • OMX Vilnius−0,02%1 217,69
  • S&P 500−0,04%6 446,94
  • DOW 300,01%44 950,55
  • Nasdaq −0,12%21 596,98
  • FTSE 1000,09%9 147,41
  • Nikkei 2250,77%43 714,31
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,93
  • PRO
  • 18.08.25, 17:21

Et sotsiaalmeedias silma paista, tuleb draamat tekitada

Sotsiaalmeedia platvormid promovad polariseerivat sisu, sest on aru saanud, et inimestele läheb negatiivsus korda. Seepärast peaksid ettevõtted endalt praegu küsima, kas nad on valmis sotsiaalmeedias ka ise vastuolulisi teemasid enda kasuks tööle panema, ütles TalTechi doktorant ja sotsiaalmeedia praktik Airi Freimuth.
Mis sotsiaalmeedias töötab ja mis mitte, sellest rääkis tänavusel sotsiaalmeedia konverentsil TalTechi majandusteaduskonna doktorant ja sotsiaalmeedia praktik Airi Freimuth.
  • Mis sotsiaalmeedias töötab ja mis mitte, sellest rääkis tänavusel sotsiaalmeedia konverentsil TalTechi majandusteaduskonna doktorant ja sotsiaalmeedia praktik Airi Freimuth.
  • Foto: Marko Mumm
Platvormid soosivad sisu, mis tekitavad inimestes tugevaid emotsioone. “Kõik ütlevad, et eristu. Palun väga – saabki eristuda, kui oled valmis lisaks positiivsele mängu tooma negatiivset kaasatust. Aga kas oled selleks valmis?” viskas Freimuth sotsiaalmeedia konverentsi laval küsimuse õhku.

Seotud lood

Saated
  • 12.08.25, 14:00
10 nõuannet, mis panevad kasutajate loodud sisu brändi kasuks tööle
“Inimene usub inimest, mitte logo,” ütles Burger Kingi Baltikumi turundusjuht Heleri Harineem, kes jagab kümme nõuannet, kuidas panna tööle kasutajate loodud sisu. Meta Advisory mõjuisikute erikonsultandi Anett Veske sõnul on mõjuisikud partnerina sama olulised kui ajakirjanikud.
Uudised
  • 17.08.25, 08:00
Sisuloojad õpetavad, kuidas Z-põlvkonnani jõuda. “See ei ole tegelikult üldse raske!”
Noorte väikeettevõtjate, 100 000 jälgijaga sisuloojate ja investorite Maia-Liis Ossipi ning Mihkel Kööbi ettevõte Kozip aitab suurtel ja vanematel firmadel sotsiaalmeedia turunduse abil jõuda noorteni, kelleni muidu on keeruline saada.
  • PRO
Saated
  • 11.08.25, 15:15
Ehituses annavad buumerid teatepulka üle: "Juhatused muutuvad üha nooremaks"
Ehitusfirmades toimub põlvkondade vahetus, juhatustesse asuvad tööle tehnoloogia arenguga rohkem kaasas käivad inimesed.
  • PRO
Saated
  • 04.08.25, 15:20
Koolitaja Ülle Pind: juhilt iga asja eest tunnustust loota ongi tihti asjatu
Juhtidelt pole mõtet oodata liigseid kiidusõnu ega emotsionaalset tunnustust, märkis juhtimis-coach ja koolitaja Ülle Pind tänavu mais toimunud Pärnu juhtimiskonverentsil.
  • ST
Sisuturundus
  • 18.08.24, 15:27
Uus Hyundai Santa Fe: nagu kodu ratastel – mugav, suur ja turvaline
On laupäeva hommik ja ilmaga on vedanud, sest päike lõõskab ja temperatuur tõuseb pea 27 kraadini. Milline võiks veel olla parem päev ja nädalavahetus, et testida autot? Vahetan Auto Bassadone platsil oma auto uhiuue Santa Fe vastu. Esimese lõigu kuni koduni saan sõita üksi, siis liigume edasi juba koos perega. Soovin esmalt tunnetada autot ja näppida kõiki nuppe, mis on iga mehe õnnis hetk uue auto puhul.

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    0 k 29 p 14 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele