• OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 500−0,01%6 197,39
  • DOW 30−0,13%44 436,46
  • Nasdaq 0,22%20 247,27
  • FTSE 100−0,41%8 749,48
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,74
  • OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 500−0,01%6 197,39
  • DOW 30−0,13%44 436,46
  • Nasdaq 0,22%20 247,27
  • FTSE 100−0,41%8 749,48
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,74
  • 30.04.96, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Homsest jõustuvad Vene Föderatsioonis uued nõuded kauba lahtitollimisel sihtpunktis. Venemaa tollikomitee määruse kohaselt peavad tollipunktid, kus impordiformaalsused sooritatakse, andma vedajale sertifikaadi kauba tollimise kohta. Sertifikaat väljastatakse koos lõplikult vormistatud TIR-märkmikuga ja see kinnitatakse tollitöötaja isikliku pitsati ning allkirjaga. Saadud dokument tuleb esitada tollipunktile koos TIR-märkmikuga Venemaa piiridest väljumisel. ÄP
Teede- ja sideministeeriumi tariifikomisjon nõustus riikliku autoregistri ettepanekuga tõsta alates 15. maist sõidukite tehnilise ülevaatuse piirhindu. Uued piirhinnad on senistest ligikaudu 200 protsenti suuremad. Loodushoiu ja keskkonnakaitse stimuleerimiseks on ettenähtud 10protsendiline hinnasoodustus sõidukitele, mis on varustatud saastet vähendava katalüütilise reaktoriga, samuti gaasiküttele või elektrimootorile üleviidud sõidukitele.
Rahvusvahelisteks vedudeks ettenähtud sõidukitele on lisatariif 75 krooni ja ohtlike ainete vedudeks mõeldud veoautodele ja haagistele 150 krooni.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Riiklik autoregister põhjendab hindade tõstmist tehnilise ülevaatuse punktide kaasajastamisega ja nendesse moodsate seadmete ostmisega, mis võimaldab sõidukite senisest tõhusamat kontrollimist. ETA-ÄP
Möödunud nädalal esitas teede- ja sideministeerium rahandusministeeriumile ettepanekud riigile kuuluvate maanteede seisukorra parandamiseks. Selleks nähakse ette kolme sõidukite maksustamisvarianti -- tõsta kütuse aktsiisi, muuta auto aastamaks riiklikuks maksuks ning maksustada üle 12 tonnised veokid.
Raskeveokite aastamaks võib teede- ja sideministeeriumi asekantsleri Väino Soonikese sõnul kujuneda 2000--4000 krooni piiresse. Soonike lisas, et maanteeametile on tehtud ülesandeks selgitada maksu korjamise võimalusi. Samuti tuleb kokku leppida piirivalvega, kuidas maksustada välisriikidest tulevaid veokeid. ÄP

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 16 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele