Autofirmad valmistuvad suveks, lastes tootmisse uusi lahtisi mudeleid. Saksa autotootja BMW täiendas M3 perekonda uue modifikatsiooniga -- kupee ja sedaani järel läks tootmisse kabriolettversioon. Tegu on kolmanda põlvkonna M3-seeria viimase modifikatsiooniga.
M-seeria tähistab BMW puhul tippmudeleid. Nii on ka kabrioleti puhul -- kui 318i kabriolettversiooni jõuallikas on 115 hobujõuline ja 328i kabriolettversioon arendab kuni 193 hj võimsust, siis M3 3,2-liitrine mootor on tervelt 321 hobujõuline. Sellistest näitajatest piisaks enam kui 250 km/h kiiruseks. Üle selle kiiruse sõita siiski ei saa, sest kuue-käigulise käigukastiga autole on paigaldatud elektrooniline kiirusepiiraja.
Arvestades heitlikku ilma, kuulub neljakohalise M3-kabrioleti standardvarustusse elektriliselt suletav katus. Standardvarustusse kuulub ABS, kaks turvapatja, 17tollised veljed jpm.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Võrreldes kupeemudeliga, on kabriolett 120 kg võrra raskem. See kajastub ka pisut kehvemates kiirendusomadustes. Siiski saavutab auto 100 km/h kiiruse 5,6 sekundiga, mis on omas klassis üks paremaid tulemusi.