Hiir hüppas, klient kargas ja piimakombinaat lehvitas tarbijalehe Kulutaja poole ehmunult rusikat. Nii võib iseloomustada olukorda, mis tekkis pärast seda, kui õnnetu piimaostja oli avastanud oma piimapakist ühe närilise.
Mingisuguse kokkuleppe tulemusena ei avaldanud ajaleht piimatootja nime, kuigi iga vähegi laiema silmaringiga inimene saab aru, kellest on jutt. Tragikoomilisena mõjus aga salapiimakombinaadi peatehnoloogi seletus, et hiir ei saanud kuidagi piimapakki sattuda, kuna see läbib sõela, mille ühe avause läbimõõt on ainult üks millimeeter. Kas siit võib järeldada seda, et tavaliselt jäävad hiired kõik sõela taha pidama?
Nali naljaks, aga tegelikult on tegemist ühe tähelepanuväärse juhtumiga, mis ühest küljest näitab tarbijale, et ajakirjandus pole teda jätnud ihuüksinda tootjate meelevalda ja teisest küljest sunnib kõiki tootjaid oma toodangu kvaliteediga senisest rohkem vaeva nägema.