• OMX Baltic0,36%301,09
  • OMX Riga0,11%893,94
  • OMX Tallinn0,29%2 074,65
  • OMX Vilnius0,64%1 210,13
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 100−0,32%8 795,34
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,92
  • OMX Baltic0,36%301,09
  • OMX Riga0,11%893,94
  • OMX Tallinn0,29%2 074,65
  • OMX Vilnius0,64%1 210,13
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 100−0,32%8 795,34
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,92
  • 22.05.96, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kas uut päevalehte on vaja?

Peeter Tali
Eesti Päevaleht
Uue päevalehe asutamine on väga riskantne ettevõtmine. Päevalehtede turg on Eestis juba väga korrastunud. On olemas üks suur päevaleht Põhja- ja teine Lõuna-Eesti jaoks. Uuel lehel ei õnnestu saada endale tellijaid ja tal ei jätku ka reklaamiraha. Ma ei kujuta ette, kui suured peavad olema need investeeringud, mis selle käivitamiseks tuleks teha. Ajakirjandusturg on üldse väga konservatiivne. Kulub aastaid, enne kui lugeja selle omaks võtab.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Uue lehe asutajad üritavad kindlasti teiste lehtede ajakirjanikke ära osta, kuid ei usu, et nad sooviksid siduda end nii ebakindla asjaga.
Priit Pullerits
Tartu ülikool
Ainult raha ei tee veel ajalehte. Ajakirjandus sõltub ainuüksi inimestest. Eestis on praegu ainult ühe ajalehe jagu häid ajakirjanikke, kes on hajutatud peamiselt Eesti Ekspressi, Postimehe ja Eesti Päevalehe vahel. Kui see Rootsi ajaleht siia tuleb, kas ta siis kavatseb kõik Eesti tippajakirjanikud ära osta? Ei usu, et ajakirjanikud nii rahaga ostetavad oleksid. Nad on minu arvates Eesti tingimustes niigi hästi makstud. Vähemalt tipud.
See on mingi lääne investorite sinisilmsus. Meil on omad lehed olemas ja me ei vaja lääne inimeste rahaga tehtud lehti.
Vahur Kalmre
Postimees
Päris uue ajalehe asu-tamine ei ole sugugi kerge ülesanne. Eestis on viimasel ajal selle kohta näited olemas.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Lugejad on piisavalt konservatiivsed ja eelistavad stabiilsust, selle asemel et kohe esimese viipe peale jooksu pista.
Kui uus päevaleht käivitatakse, siis on ring järjekordselt täis saanud ja Tallinnas on seis jällegi selline, nagu ta oli paar aastat tagasi päevalehtede turu aktiviseerumise alguses. Tallinnas ilmuks siis järjekordselt kolm eestikeelset päevalehte, mis näitab, et jutud sellest, nagu ei mahuks Tallinna turule üle ühe päevalehe, muutuvad justkui turujuttudeks.
Olav Osolin
AS Kolm Karu
Meie ülesanne reklaami-agentuurina on leida oma klientidele soodsaimad reklaamivõimalused. Meid ei huvita, kes lehti välja annab. Peaasi, et lehti loeksid meie klientide sihtrühmad. Kui tuleb leht, kelle tegevust saame uuringutega kontrollida ja ta osutub meie klientidele soodsaks, siis on ta tervitatud.
Need ajad on aga möödas, mil keegi helistas kas otse kliendile või siis reklaamiagentuuri, teatas, et tal on uus leht kahe kuu pärast tulemas, ja palus sinna reklaami tellida. Kõik soovivad nüüd enne reklaami tellimist väljaandega tutvuda. Ka iga reklaamiagentuur annab väljaande reklaamihindadele oma kommentaari.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 12 p 20 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele