Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Tempra läheb ajalukku
Fiat lõpetab sügisel Tempra tootmise ja alustab uute mudelite Marea ja Marea Weekend müüki.
Marea ja Marea Weekend vahetavad välja Eestiski üsna hästi tuntud Tempra ja Tempra SW. Uus auto on enam-vähem sama suur kui eelkäija.
Marea on viieukseline luukpära, mille pikkus on 4,38 m ja laius 1,74 m. Erinevaid varustusastmeid on kolm -- SX, ELX ja HLX. Kokku toodetakse 17 erinevat Marea ja Marea Weekendi modifikatsiooni. Marea Weekend on universaalkerega, auto pikkus on 4,48 m ja laius sama, mis Marealgi.
Erinevaid mootoreid on kokku seitse -- kolm turbodiiselmootorit (1,9-liitrine 75 hj; 1,9-liitrine 100 hj; 2,4-liitrine 124 hj) ning kolm bensiinimootorit (1,6-liitrine 103 hj; 1,8-liitrine 113 hj ja 2,0-liitrine 147 hj). 2,4-liitrine diisel- ja 2,0-liitrine bensiinimootor on viie-, ülejäänud neljasilindrilised.
Lisaks ülalnimetatud jõuallikatele toodetakse mõningate riikide tarbeks ka 1,4-liitrise töömahuga 80hj mootorit.
Nüüd ajalukku minevat Fiat Temprat toodeti alates 1990. aastast. ÄP