Tartu linnavalitsuse linnamajandusosakonna teedeteenistuse vaneminseneri Jaak Konsini andmeil on ehituseks ette nähtud 16,1 miljonist kroonist kulutatud 10,1 miljonit krooni.
Mosti vanemtöödejuhataja Leonid ?evt?enko sõnul on nad graafikust vähemalt kaks nädalat ees. Kuna sillatalad on paigas ja seega tööfronti rohkem ees, plaanib Most tööle rakendada rohkem inimesi, kui seni sillal töötas.
Kroonuaia ja Sauna tänavat ühendava silla pikkus on 89 meetrit ja laius 15 meetrit. Sild koosneb 36 ehituselemendist, millest 27 on pikad talad. Kõik silla raudbetoonelemendid on valmistatud Mosti Tallinnas asuvas tootmisbaasis. Sillale on projekteeritud kaks sõidurada ja kõnniteed. Silla mõlemasse otsa ehitatakse jalakäijate tunnel, tehakse ettevalmistusi tunneli lae valamiseks. Konsini sõnul ei tee Most silla ehitusel vaid hüdroisolatsioonitöid, need on plaanis tellida soomlastelt. Kõik Tartu autosillad on ehitanud endine sillaehitrusrong nr 423, nüüdne Most.
Kroonuaia silla ehitamise finantseerimiseks emiteeris Tartu linnavalitsus võlakirju.