• OMX Baltic0,00%299,53
  • OMX Riga0,27%890,79
  • OMX Tallinn−0,11%2 061,27
  • OMX Vilnius−0,1%1 206,33
  • S&P 5000,54%6 297,36
  • DOW 300,52%44 484,49
  • Nasdaq 0,75%20 885,65
  • FTSE 1000,52%8 972,64
  • Nikkei 2250,6%39 901,19
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%90,51
  • OMX Baltic0,00%299,53
  • OMX Riga0,27%890,79
  • OMX Tallinn−0,11%2 061,27
  • OMX Vilnius−0,1%1 206,33
  • S&P 5000,54%6 297,36
  • DOW 300,52%44 484,49
  • Nasdaq 0,75%20 885,65
  • FTSE 1000,52%8 972,64
  • Nikkei 2250,6%39 901,19
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%90,51
  • 17.07.96, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Via Point on Pärnus kaks silda remontinud

Vana-Pärnu elamurajooni viiva silla uuendamine läks linnale maksma 2 miljonit krooni, millest remondile kulus 1,85 miljonit, ehitusjärelevalvele 112 000 ja muudeks kuludeks 38 000. ASi Via Pont direktori Väino Hallikmäe sõnul on firma kogu raha kätte saanud. Maksmisega ei tekkinud viivitust nagu eelmisel aastal, kui riigieelarvest Pärnule kesklinna silla remondiks lubatud raha õigeks ajaks kohale ei jõudnud.
«Iga linn ei suuda pidada sellist lipukirja -- remontida igal aastal üks sild, ka pole teistel firmadel õnnestunud sellist tööd teostada,» lausus kaks aastat järjest Pärnus silla remondi vähempakkumise võitnud Hallikmägi.
Tallinna tehnikaülikooli ehitiste projekteerimise instituudi dotsendi Siim Idnurmi sõnul oli remontimiseks oli viimane aeg. «Päris kokkuvarisemise ohtu küll polnud, kuid sild oli väga halvas seisus,» lisas ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Via Pont annab tehtud tööle Siimu sillal kaheaastase garantii.
Kuni 1. augustini tohivad Siimu sillale sõita veokid kuni 12tonnise täismassiga, sest niikaua kivistub silda valatud betoon. Lõpliku piirangu järgi ei tohi silda ületada sõidukid, mille teljekoormus on üle 8 tonni. Erandkorras saab sillale lubada ka raskemaid veoseid.
Idnurme sõnul on viimastel aastatel kiiresti halvenenud ka Pärnu kolmanda ja kõige uuema -- Niidu silla seisukord. Silla sammaste pealispinnal võib näha hallitust, piirded ning talad on kohati roostes. Linnapea Väino Linde väitel pole selle silla remondiks veel võimalusi otsitud.
Lähematel päevadel lõpeb remont Tallinna--Pärnu maanteel Nurme sillal, mis Pärnumaa maavalitsuse majandusosakonna juhataja Raivo Kuke sõnul on selle trassi kõige halvem koht kitsa silla ja sellele kohe järgneva kurvi tõttu.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    1 k 30 p 8 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele