• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Via Point on Pärnus kaks silda remontinud

    Vana-Pärnu elamurajooni viiva silla uuendamine läks linnale maksma 2 miljonit krooni, millest remondile kulus 1,85 miljonit, ehitusjärelevalvele 112 000 ja muudeks kuludeks 38 000. ASi Via Pont direktori Väino Hallikmäe sõnul on firma kogu raha kätte saanud. Maksmisega ei tekkinud viivitust nagu eelmisel aastal, kui riigieelarvest Pärnule kesklinna silla remondiks lubatud raha õigeks ajaks kohale ei jõudnud.
    «Iga linn ei suuda pidada sellist lipukirja -- remontida igal aastal üks sild, ka pole teistel firmadel õnnestunud sellist tööd teostada,» lausus kaks aastat järjest Pärnus silla remondi vähempakkumise võitnud Hallikmägi.
    Tallinna tehnikaülikooli ehitiste projekteerimise instituudi dotsendi Siim Idnurmi sõnul oli remontimiseks oli viimane aeg. «Päris kokkuvarisemise ohtu küll polnud, kuid sild oli väga halvas seisus,» lisas ta.
    Via Pont annab tehtud tööle Siimu sillal kaheaastase garantii.
    Kuni 1. augustini tohivad Siimu sillale sõita veokid kuni 12tonnise täismassiga, sest niikaua kivistub silda valatud betoon. Lõpliku piirangu järgi ei tohi silda ületada sõidukid, mille teljekoormus on üle 8 tonni. Erandkorras saab sillale lubada ka raskemaid veoseid.
    Idnurme sõnul on viimastel aastatel kiiresti halvenenud ka Pärnu kolmanda ja kõige uuema -- Niidu silla seisukord. Silla sammaste pealispinnal võib näha hallitust, piirded ning talad on kohati roostes. Linnapea Väino Linde väitel pole selle silla remondiks veel võimalusi otsitud.
    Lähematel päevadel lõpeb remont Tallinna--Pärnu maanteel Nurme sillal, mis Pärnumaa maavalitsuse majandusosakonna juhataja Raivo Kuke sõnul on selle trassi kõige halvem koht kitsa silla ja sellele kohe järgneva kurvi tõttu.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Abiks investorile: kuidas hinnata iduettevõtet?
Iduettevõtte väärtuse määramisel pole traditsioonilised tulu-, turu- või netovara meetodid sobilikud, eri arengufaasides tuleb kasutada eri lähenemist, kirjutab PwC tehingute nõustamise juhtivkonsultant Kristjan Jalakas.
Iduettevõtte väärtuse määramisel pole traditsioonilised tulu-, turu- või netovara meetodid sobilikud, eri arengufaasides tuleb kasutada eri lähenemist, kirjutab PwC tehingute nõustamise juhtivkonsultant Kristjan Jalakas.
Usinalt aktsiaid müünud ELMO Rendi juht lahkub juhatusest
ELMO Rendi tegevjuhi kohalt ja juhatusest taandub Julia Nekrassova, uueks juhatuse liikmeks saab Allan Leppikson, kes on seni vastutanud ettevõtte sõidukipargi töös hoidmise eest, teatas ettevõte börsiteate vahendusel.
ELMO Rendi tegevjuhi kohalt ja juhatusest taandub Julia Nekrassova, uueks juhatuse liikmeks saab Allan Leppikson, kes on seni vastutanud ettevõtte sõidukipargi töös hoidmise eest, teatas ettevõte börsiteate vahendusel.
Raadiohommikus: superkondensaatorid, tuulegeneraatorid ja lennukihooldaja plaanid
Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis räägib Tesla mängumaale trügiva Skeleton Technologiese ärijuht Ants Vill sellest, kuidas hammustada tükki 60 miljardi euro suurusest turust, millal võiks superkondensaatoreid arendav ettevõte jõuda kasumisse ning kui palju plaanitakse Eestis töötajaid värvata.
Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis räägib Tesla mängumaale trügiva Skeleton Technologiese ärijuht Ants Vill sellest, kuidas hammustada tükki 60 miljardi euro suurusest turust, millal võiks superkondensaatoreid arendav ettevõte jõuda kasumisse ning kui palju plaanitakse Eestis töötajaid värvata.
IMF hoiatab intressimäärade tõusu raskete mõjude eest
Rahvusvahelise Valuutafondi (IMF) juht Kristalina Georgieva rääkis CNN-ile antud intervjuus, et rahapoliitika karmistumisel võivad olla rasked tagajärjed riikidele, kes olid juba enne kriisi suure võlakoorma all.
Rahvusvahelise Valuutafondi (IMF) juht Kristalina Georgieva rääkis CNN-ile antud intervjuus, et rahapoliitika karmistumisel võivad olla rasked tagajärjed riikidele, kes olid juba enne kriisi suure võlakoorma all.