Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Tarbija saab seista oma õiguste eest
Juba üle poole aasta on võimalik helistada tarbijakaitseameti info ja nõustamise telefonil, et küsida nõu ja esitada pretensioone, öeldi tarbijakaitseametist.
Telefonikõnede põhjal on tarbijaid kõige rohkem huvitanud kaupade ümbervahetamise võimalused ning kaupadele ja teenustele antavad garantiid. Tuntakse huvi, millised õigused on riik tarbija kaitseks kehtestanud ja kuidas on tarbijal võimalik neid realiseerida. Alati ei anta ostjatele kauplustes õiget teavet (näiteks ei tea paljud, et kauba müüja on kohustatud transportima toote garantiiremonti).
Tarbijad on rahulolematud, kui neile turgudel ja poodides ei anta ostut?ekki või kui müüjal puuduvad rekvisiidid. ETA