Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Välisturule mineku eeldused
Välisturule pürgival firmal peab olema:
- tõsine tahtmine turgu laiendada ja võimalus investeerida;
- professionaalselt tõlgitud inglise-(võõr)keelne reklaammaterjal;
- ekspordi puhul toote kirjeldused ja hinnakirjad; piisav tootmismaht;
- ettekujutus sihtturust (turu-uuring);
- korrektselt vormistatud aastaaruanne või vähemalt finantsaruanded;
- telefoninumber, millel töö ajal alati vastatakse ja faksinumber, mis vastab kellaajast olenemata;
- võõrkeeeli valdav töötaja;
Enne, kui proovida oma toodangut välismaale müüa, tuleb vallutada kohalik turg (v.a spetsiifiline toodang).