• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Laste liiklusohutuse kampaania jõuab lõpule

    Maanteeameti laste liiklusohutuse spetsialist Urve Sellenberg ütles, et teavituskampaania hõlmab televisiooni eetriaega ja tänavareklaami. Sellenbergi sõnutsi on kampaania ehitatud üles põhimõttel, kus teavitus toimib videoklipi ja tänavareklaami koosmõjul. «Eraldi vaadates võib sõnum jääda pisut segaseks,» märkis liiklusohutuse spetsialist. Sellenberg ütles, et teavituskampaania vajaduse tingis nende laste suurenev arv, kes on jäänud sõiduki alla, joostes mänguhoos teele. «Me ei tahtnud teha väga otsest kampaanist, stiilis «ära jookse teele», vaid midagi sellist, mis paneb lapse ja lapsevanema probleemi üle juurdlema,» selgitas Sellenberg kampaania juhtsõnumit. «Lause «Mitu elu on kaptenil?» on seotud rahvastepalliga. Kui pallimängus on kaptenil kaks elu, siis kui mitu elu on kaptenil tegelikult, peaksid hakkama inimesed juurdlema,» rääkis ta. See, et videoklipis näidatakse palliga teele jooksvaid lapsi ja tänavareklaamis juurdlevat poissi katkise pallinahaga, peaks Sellenbergi ütlusel te-kitama lapses küsimuse, miks tema uus pall katki läks.
    Tallinna 54. keskkooli direktori asetäitja Helle Pikkor ütles, et täiskasvanu seisukohast on teavituskampaani sõnum arusaadav. «Kas ja kuidas saab kampaania sisust aru laps ning kuidas see talle mõjub, on raske prognoosida,» lisas ta. Pikkor märkis, et tema arvamuse kohaselt on kampaania üldine idee üsna hea.
    Reklaamiagentuuri Zoom tegevdirektor Kaur Hanson märkis, et tema arvates on hea, et selliseid kampaaniaid korraldatakse. «See, mida tahetakse saavutada, on kiiduväärt,» ütles ta. «Teine küsimus on, kuidas seda teha. Lõhkine jalgpall on hea kujund, kuid seda pole lõpuni arendatud. Pole kindel, kas ka laps saab teavituskampaania mõttest lõpuni aru,» rääkis Hanson. «Mina olen olnud alati otse väljaütlemise poolt,» lisas ta. Autode müügija teenindusettevõtete liidu juhatuse esimees Jaak Uudla sõnas, et ta pole kampaaniat tähelegi pannud. «
    Teavituskampaania läbiviimiseks kasutas maanteeamet agentuure Age Meedia ja Adrelli, kampaania idee pärineb 70% ulatuses maanteeameti spetsialistidelt, sõnas Sellenberg. Maksumus oli Sellenbergi sõnul ca 120 000 kr. Tänavareklaami koha sai maanteeamet soodushinnaga ja eetriaja televisioonis tasuta, kuna tegemist polnud tavapärase reklaami-, vaid teavituskampaaniaga, ütles ta.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Peep Siitam: palvetamine ja filosofeerimine talutavat elektri hinda ei too
Tänasest soodsamat elektrienergiat võimaldavate justnimelt Eestis asuvate tootmisseadmete rajamist on takistanud eelkõige pime usk elektrituru viljastavasse mõjusse, kirjutab osaühingu Energiasalv Pakri juht Peep Siitam oma LinkedIni lehel.
Tänasest soodsamat elektrienergiat võimaldavate justnimelt Eestis asuvate tootmisseadmete rajamist on takistanud eelkõige pime usk elektrituru viljastavasse mõjusse, kirjutab osaühingu Energiasalv Pakri juht Peep Siitam oma LinkedIni lehel.
Microsoft ostab megatehingus ühe maailma suurima mängutootja
Microsoft teatas teisipäeval, et ostab arvutimängu “Call of Duty” looja Activision Blizzardi ligi 67 miljardi dollari eest. See on sektori seni suurim tehing, mis aitab Xboxi tootjal saada käibelt maailma suuruselt kolmandaks mängutootjaks, vahendab Reuters.
Microsoft teatas teisipäeval, et ostab arvutimängu “Call of Duty” looja Activision Blizzardi ligi 67 miljardi dollari eest. See on sektori seni suurim tehing, mis aitab Xboxi tootjal saada käibelt maailma suuruselt kolmandaks mängutootjaks, vahendab Reuters.
Venemaa firma tellib hiigeljäälõhkuja Soomest Vene omanikega laevatehaselt
Helsinki Shipyard sai Venemaa firmalt tellimuse ehitada uus jäämurdja, mis on suurim diisel-elektri-jäälõhkuja, mis Soomes kunagi ehitatud, kirjutab Helsingin Sanomat.
Helsinki Shipyard sai Venemaa firmalt tellimuse ehitada uus jäämurdja, mis on suurim diisel-elektri-jäälõhkuja, mis Soomes kunagi ehitatud, kirjutab Helsingin Sanomat.
Venemaa gaasijuhe kuumutab Saksamaa koalitsiooni lõhenemist
Venemaalt Saksamaale kulgev gaasijuhe Nord Stream 2 on juba löönud kiilu Saksamaa ja USA vahele ja külvanud lahkarvamusi Euroopas. Nüüd, mil kasvab hirm, et Venemaa ründab Ukrainat, on sellest saanud tüliõun ka Saksamaa valitsuse sees, kirjutab Financial Times.
Venemaalt Saksamaale kulgev gaasijuhe Nord Stream 2 on juba löönud kiilu Saksamaa ja USA vahele ja külvanud lahkarvamusi Euroopas. Nüüd, mil kasvab hirm, et Venemaa ründab Ukrainat, on sellest saanud tüliõun ka Saksamaa valitsuse sees, kirjutab Financial Times.