• OMX Baltic−0,05%291,07
  • OMX Riga−0,26%883,16
  • OMX Tallinn−0,02%1 848,52
  • OMX Vilnius−0,32%1 132,3
  • S&P 5000,08%5 667,56
  • DOW 300,08%41 985,35
  • Nasdaq 0,52%17 784,05
  • FTSE 100−0,63%8 646,79
  • Nikkei 225−0,2%37 677,06
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%91,37
  • OMX Baltic−0,05%291,07
  • OMX Riga−0,26%883,16
  • OMX Tallinn−0,02%1 848,52
  • OMX Vilnius−0,32%1 132,3
  • S&P 5000,08%5 667,56
  • DOW 300,08%41 985,35
  • Nasdaq 0,52%17 784,05
  • FTSE 100−0,63%8 646,79
  • Nikkei 225−0,2%37 677,06
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%91,37
  • 06.09.96, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Laste liiklusohutuse kampaania jõuab lõpule

Maanteeameti laste liiklusohutuse spetsialist Urve Sellenberg ütles, et teavituskampaania hõlmab televisiooni eetriaega ja tänavareklaami. Sellenbergi sõnutsi on kampaania ehitatud üles põhimõttel, kus teavitus toimib videoklipi ja tänavareklaami koosmõjul. «Eraldi vaadates võib sõnum jääda pisut segaseks,» märkis liiklusohutuse spetsialist. Sellenberg ütles, et teavituskampaania vajaduse tingis nende laste suurenev arv, kes on jäänud sõiduki alla, joostes mänguhoos teele. «Me ei tahtnud teha väga otsest kampaanist, stiilis «ära jookse teele», vaid midagi sellist, mis paneb lapse ja lapsevanema probleemi üle juurdlema,» selgitas Sellenberg kampaania juhtsõnumit. «Lause «Mitu elu on kaptenil?» on seotud rahvastepalliga. Kui pallimängus on kaptenil kaks elu, siis kui mitu elu on kaptenil tegelikult, peaksid hakkama inimesed juurdlema,» rääkis ta. See, et videoklipis näidatakse palliga teele jooksvaid lapsi ja tänavareklaamis juurdlevat poissi katkise pallinahaga, peaks Sellenbergi ütlusel te-kitama lapses küsimuse, miks tema uus pall katki läks.
Tallinna 54. keskkooli direktori asetäitja Helle Pikkor ütles, et täiskasvanu seisukohast on teavituskampaani sõnum arusaadav. «Kas ja kuidas saab kampaania sisust aru laps ning kuidas see talle mõjub, on raske prognoosida,» lisas ta. Pikkor märkis, et tema arvamuse kohaselt on kampaania üldine idee üsna hea.
Reklaamiagentuuri Zoom tegevdirektor Kaur Hanson märkis, et tema arvates on hea, et selliseid kampaaniaid korraldatakse. «See, mida tahetakse saavutada, on kiiduväärt,» ütles ta. «Teine küsimus on, kuidas seda teha. Lõhkine jalgpall on hea kujund, kuid seda pole lõpuni arendatud. Pole kindel, kas ka laps saab teavituskampaania mõttest lõpuni aru,» rääkis Hanson. «Mina olen olnud alati otse väljaütlemise poolt,» lisas ta. Autode müügija teenindusettevõtete liidu juhatuse esimees Jaak Uudla sõnas, et ta pole kampaaniat tähelegi pannud. «
Teavituskampaania läbiviimiseks kasutas maanteeamet agentuure Age Meedia ja Adrelli, kampaania idee pärineb 70% ulatuses maanteeameti spetsialistidelt, sõnas Sellenberg. Maksumus oli Sellenbergi sõnul ca 120 000 kr. Tänavareklaami koha sai maanteeamet soodushinnaga ja eetriaja televisioonis tasuta, kuna tegemist polnud tavapärase reklaami-, vaid teavituskampaaniaga, ütles ta.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele