Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Laeva meierei kasutab Alma kaubamärki
Laeva meierei alustab toodangu väljastamist uue kaubamägi, Alma nime all. Meierei juhatuse esimehe Mati Mölderi sõnul tingis kaubamärgi muutuse asjaolu, et eksporditurg ei kohane nii kiiresti Laeva meierei kaubamärgiga.
Mölderi jutu kohaselt selgus turu-uuringu põhjal, et Laeva meierei kaubamärk ei kõla rahvusvaheliselt nii hästi kui Alma. Seetõttu kaob sinistes pakendites tuntuks saanud piimalt, kefiirilt, hapukoorelt ja jogurtitelt senine Valio märk ja asendub Almaga, lisas ta.
Mölder ütles, et Laeva meierei omanik AS Tapila ekspordib keskmiselt 20 protsenti toodangust praegu Venemaale. Kui jõustub Balti riikide vabakaubandusleping, saadetakse suur kogus jogurtit ka Leetu, lausus Mölder.
Selle aasta üheksa kuuga oli Tapila käive 54 miljonit krooni, ettevõtte kogukahjum miljoni krooni ringis. Jooksvalt on meierei paarisaja tuhande krooniga kasumis, väitis ta.
ASi Tapila omanik on rohkem kui üheksakümne protsendiga Valio Oy, kohalike aktsionäride osalus on 3--4 protsenti. ÄP