McCann-Ericksoni esindajatel on praegu pooleli läbirääkimised reklaamifirmaga Division. Divisioni tegevdirektor Agne Sikkut ütles, et agentuur ei ole teinud koostöö osas lõplikku otsust. «Läbirääkimised küll käivad, kuid need võivad lõppeda kas nii või naa,» sõnas Sikkut.
Ta ei soovinud kommenteerida, millised on rahvusvahelise reklaamiketi tingimused koostöö osas. Äripäeva andmetel soovib McCann-Erickson osta osalust Divisionis. Seni ei ole Division seotud ühegi rahvusvahelise reklaamiketiga.
McCann-Erickson tegi varem koostööd reklaamifirmaga Vatson & Vatson, kes teenindab mitut keti klienti Eestis. Vatson & Vatsoni direktor Rain Teimann sõnas, et koostöö klientidega jätkub ka praegu. Ta ütles, et McCann-Ericksoni esindajad tegid osaluse müümise ettepaneku ka Vatson & Vatsonile.
Rain Teimanni sõnade kohaselt on McCann-Erickson pidanud läbirääkimisi mitme Eesti reklaamifirmaga, otsides endale partnerit, kes müüks neile osaluse firmas soodsamatel tingimustel.
Teimann sõnas, et mida aktiivsemalt hakkavad lääne firmad kinnitama Eestis kanda, seda suuremaks muutub reklaamikettide vajadus leida endale püsiv koostööpartner.
«Meie ennast neile peale ei suru, kuna meil pole selleks vajadust,» kinnitas Teimann. «Soovitasime keti esindajatel pöörduda Divisioni poole ja mul oleks hea meel, kui nende koostöö sujuma hakkab.»
Vatson & Vatsoni klientide hulka kuulub nii McCann-Ericksoni kui reklaamikettide Young & Rubicam ja Leo Burnett Co kliente.
Enamik Eesti suuremaid reklaamiagentuure on seotud mõne rahvusvahelise reklaamiketiga kas osaluse või koostöölepingu kaudu. Suurematest agentuuridest pole koostöölepingut seni sõlminud veel Division, Kontuur ja Vatson & Vatson.