Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Viskireklaam loob elevust

    Eesti Päevalehe reklaamiosakonna juht Evelin Int-Lambot ütles, et pärast teisipäevase ajalehe tagaküljel ilmunud Ballantine'si reklaami hakkasid toimetuse telefonid juba hommikul helisema. «Vaatasin tööle tulles reklaami ja mõtlesin, et see on üks huvitavamaid alkoholireklaame, mida olen viimasel ajal näinud,» rääkis Int-Lambot.
    «Kohe, kui toimetusse jõudsin, helises aga telefon ja lehelugeja andis korralduse: «Koristage see perse oma lehest ära»,» jätkas Int-Lambot.
    Ta sõnas, et helistajate arvu pole ta kokku lugenud, kuid teisipäeval tegelesid pahaste lehelugejate kõnedega kõik Eesti Päevalehe osakonnad alates reklaamist kuni sporditoimetuseni. «Üks firmajuht, kes on harjunud alustama päeva soliidselt uudiseid lugedes, ütles, et talle sattus leht kogemata tagurpidi pihku ning pilt, mida ta nägi, võttis talt võime päeva töödeks keskenduda,» ütles Int-Lambot.
    Ballantine'si reklaam ilmus ka ajakirja Luup numbris. Luubi reklaamiosakonnast öeldi, et praeguseks pole reklaami peale helistanud veel ükski pahane lugeja.
    Ballantine'si reklaamikampaania tõi Eestisse AS ADT S&W. «Inimesed, kes on avaldanud negatiivseid emotsioone meie kampaania kohta, pole tõenäoliselt saanud aru kampaania sõnumist,» ütles ADT S&W turundusjuht Louise Jakobson. «Ma arvan, et tegemist on valdavalt vanemate inimestega.»
    «Paljud lehelugejad seostasid meie foto hoopis Eesti Päevalehe reklaamribaga ja olid seetõttu häiritud,» ütles Jakobson.
    Reklaamifirmas Publicis FCB valmistatud Ballantine'si reklaam ilmub kõnealuses versioonis igas väljaandes vaid ühe korra. Seejärel algab uus kampaania, mis on Louise Jakobsoni kinnitusel vähem shokeeriv.
    Jakobson ütles, et samasugune kampaania on praegu käimas ka Hispaanias ja Itaalias. Ta lisas, et mujal Euroopas ei ole reklaamikampaania tekitanud sellist reaktsiooni nagu Eestis, kuna eurooplased on shokeerivate reklaamidega rohkem harjunud.
    ASi Eesti Mobiiltelefon turundusdirektor Urmas Kõiv ütles, et viski austajana jäi talle arusaamatuks, miks pidi nii tuntud kaubamärki omav firma ennast teadvustama shokireklaami kaudu. «Eesti viskijoojale polnud see reklaam kindlasti suunatud,» märkis Kõiv. «Visuaalse poole pealt tekkis küsimus, kuidas teisipäevase Eesti Päevalehe tagumist külge defineerida, kas tegemist oli reklaami või pornoga -- kaalukauss kaldus viimase variandi kasuks.»
    Suhtekorraldusfirma Hill & Knowlton tegevdirektor Peep Mühls ütles, et Eestis on viskijoomise kultuur seotud elustiili, väljapeetuse ja teatud konservatiivsusega. «Viski on teadlik, mitte emotsionaalne valik,» märkis Mühls.
    Ta arvas, et Ballantine'si kampaaniat võib pidada õnnestunuks vaid juhul, kui shokireklaamile järgneb tarbija teadvustamise kampaania. Mühls lisas, et rahvusvahelisele turule suunatud reklaamikampaaniate viga seisnebki selles, et need ei arvesta eri rahvuste omapäraga.
  • Hetkel kuum
Mart Võrklaev: Eesti seisab Euroopas väikeettevõtete, mitte Bolti ärihuvide eest
Euroopa Liidu käibemaksureform, millega Eesti ei nõustu, ei too Bolti-sugustele platvormidele ühtegi uut maksukohustust, küll aga neidsamu platvorme kasutavatele väikeettevõtetele ja eraisikutele, kirjutab rahandusminister Mart Võrklaev.
Euroopa Liidu käibemaksureform, millega Eesti ei nõustu, ei too Bolti-sugustele platvormidele ühtegi uut maksukohustust, küll aga neidsamu platvorme kasutavatele väikeettevõtetele ja eraisikutele, kirjutab rahandusminister Mart Võrklaev.
Nullist tuhandeteni: kuidas investeerida kasumlikult väikeste summadega
Nagu ütleb vanasõna, siis tasa sõuad, kaugele jõuad. Noored investorid, kes oma rahamasinad käima on lükanud, räägivad miks ja kuidas nad väikseid summasid investeerides tuhandeteni on jõudnud.
Nagu ütleb vanasõna, siis tasa sõuad, kaugele jõuad. Noored investorid, kes oma rahamasinad käima on lükanud, räägivad miks ja kuidas nad väikseid summasid investeerides tuhandeteni on jõudnud.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Kohalikud kosmeetikaärid sirutavad tiibu. Ettevõtja: konnatiigis elamise mentaliteedist võiks üle saada Uus artiklisari “Tiir väikeärides”
Ühe jaoks algas kõik isepruunistajast, mida kuskil polnud. Teise jaoks mürgistest liimiaurudest, mis silmi ärritasid. Nüüdseks on neist saanud tõelised maailmavallutajad: kodumaist kosmeetikakaupa võib leida USAst, Dubaist ja üle terve Euroopa ning hoog ei paista raugevat.
Ühe jaoks algas kõik isepruunistajast, mida kuskil polnud. Teise jaoks mürgistest liimiaurudest, mis silmi ärritasid. Nüüdseks on neist saanud tõelised maailmavallutajad: kodumaist kosmeetikakaupa võib leida USAst, Dubaist ja üle terve Euroopa ning hoog ei paista raugevat.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Nädala lood: vahetusid juhid, müüdi ärisid ja mõtted kaitsetööstuse osas Eestis
Sel nädalal kõnetasid Äripäeva lugejaid erinevad lood, mis olid juhtimise, äride müügi ja kaitsetööstuse teemadel.
Sel nädalal kõnetasid Äripäeva lugejaid erinevad lood, mis olid juhtimise, äride müügi ja kaitsetööstuse teemadel.
Päikeseparkide arendaja: roheenergiat on Eestis juba rohkem, kui tarbida jõuame
Praegu on Eestis päikeseenergia tootmist juba rohkem kui 600 megavati jagu ning kui lisada siia tuuleenergia, siis enamikul tundidel läheb mingi kogus roheenergiat ekspordiks, rääkis KC Energy tegevjuht Mihkel Loorits.
Praegu on Eestis päikeseenergia tootmist juba rohkem kui 600 megavati jagu ning kui lisada siia tuuleenergia, siis enamikul tundidel läheb mingi kogus roheenergiat ekspordiks, rääkis KC Energy tegevjuht Mihkel Loorits.
Peeter Koppel: elektriautode uudsus on kadunud, turuosa on raske edasi võita Kaubandussõjast Hiina tootjatega kaotaksid tarbijad
Elektriautode esialgne vaimustus on hakanud lahtuma, kuna elektriautode kasutusmugavus pole oluliselt kasvanud ning hinnad on oodatust aeglasemalt langenud, rääkis investeerimisspetsialist ja autohuviline Peeter Koppel.
Elektriautode esialgne vaimustus on hakanud lahtuma, kuna elektriautode kasutusmugavus pole oluliselt kasvanud ning hinnad on oodatust aeglasemalt langenud, rääkis investeerimisspetsialist ja autohuviline Peeter Koppel.
Saksamaa töötas välja „rohelise tööstuse“ kontseptsiooni
Saksamaa majandus- ja kliimakaitseministeerium esitles kontseptsiooni, mille eesmärgiks on vähendada süsinikuheidet olulisemates tööstusharudes.
Saksamaa majandus- ja kliimakaitseministeerium esitles kontseptsiooni, mille eesmärgiks on vähendada süsinikuheidet olulisemates tööstusharudes.
Raadiohommikus: puidutööstuse ebakindlus, rahatarkus ja lisaeelarve takerdumine
Nädala viimases hommikuprogrammis arutame riigi lisaeelarve üle, kuuleme seisust puidutööstuses ning räägime keskmisest palgast ja rahatarkusest.
Nädala viimases hommikuprogrammis arutame riigi lisaeelarve üle, kuuleme seisust puidutööstuses ning räägime keskmisest palgast ja rahatarkusest.