• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Viskireklaam loob elevust

    Eesti Päevalehe reklaamiosakonna juht Evelin Int-Lambot ütles, et pärast teisipäevase ajalehe tagaküljel ilmunud Ballantine'si reklaami hakkasid toimetuse telefonid juba hommikul helisema. «Vaatasin tööle tulles reklaami ja mõtlesin, et see on üks huvitavamaid alkoholireklaame, mida olen viimasel ajal näinud,» rääkis Int-Lambot.
    «Kohe, kui toimetusse jõudsin, helises aga telefon ja lehelugeja andis korralduse: «Koristage see perse oma lehest ära»,» jätkas Int-Lambot.
    Ta sõnas, et helistajate arvu pole ta kokku lugenud, kuid teisipäeval tegelesid pahaste lehelugejate kõnedega kõik Eesti Päevalehe osakonnad alates reklaamist kuni sporditoimetuseni. «Üks firmajuht, kes on harjunud alustama päeva soliidselt uudiseid lugedes, ütles, et talle sattus leht kogemata tagurpidi pihku ning pilt, mida ta nägi, võttis talt võime päeva töödeks keskenduda,» ütles Int-Lambot.
    Ballantine'si reklaam ilmus ka ajakirja Luup numbris. Luubi reklaamiosakonnast öeldi, et praeguseks pole reklaami peale helistanud veel ükski pahane lugeja.
    Ballantine'si reklaamikampaania tõi Eestisse AS ADT S&W. «Inimesed, kes on avaldanud negatiivseid emotsioone meie kampaania kohta, pole tõenäoliselt saanud aru kampaania sõnumist,» ütles ADT S&W turundusjuht Louise Jakobson. «Ma arvan, et tegemist on valdavalt vanemate inimestega.»
    «Paljud lehelugejad seostasid meie foto hoopis Eesti Päevalehe reklaamribaga ja olid seetõttu häiritud,» ütles Jakobson.
    Reklaamifirmas Publicis FCB valmistatud Ballantine'si reklaam ilmub kõnealuses versioonis igas väljaandes vaid ühe korra. Seejärel algab uus kampaania, mis on Louise Jakobsoni kinnitusel vähem shokeeriv.
    Jakobson ütles, et samasugune kampaania on praegu käimas ka Hispaanias ja Itaalias. Ta lisas, et mujal Euroopas ei ole reklaamikampaania tekitanud sellist reaktsiooni nagu Eestis, kuna eurooplased on shokeerivate reklaamidega rohkem harjunud.
    ASi Eesti Mobiiltelefon turundusdirektor Urmas Kõiv ütles, et viski austajana jäi talle arusaamatuks, miks pidi nii tuntud kaubamärki omav firma ennast teadvustama shokireklaami kaudu. «Eesti viskijoojale polnud see reklaam kindlasti suunatud,» märkis Kõiv. «Visuaalse poole pealt tekkis küsimus, kuidas teisipäevase Eesti Päevalehe tagumist külge defineerida, kas tegemist oli reklaami või pornoga -- kaalukauss kaldus viimase variandi kasuks.»
    Suhtekorraldusfirma Hill & Knowlton tegevdirektor Peep Mühls ütles, et Eestis on viskijoomise kultuur seotud elustiili, väljapeetuse ja teatud konservatiivsusega. «Viski on teadlik, mitte emotsionaalne valik,» märkis Mühls.
    Ta arvas, et Ballantine'si kampaaniat võib pidada õnnestunuks vaid juhul, kui shokireklaamile järgneb tarbija teadvustamise kampaania. Mühls lisas, et rahvusvahelisele turule suunatud reklaamikampaaniate viga seisnebki selles, et need ei arvesta eri rahvuste omapäraga.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Euroopa suurim pank soovitab investoritel Euroopa aktsiaid vältida Blackrock näeb pikaajalisi võimalusi energiakriisis
HSBC privaatpanganduse ja varahalduse globaalne investeerimisjuht Willem Sels leiab, et investorid peaksid vältima Euroopa aktsiate otsimist, kuna energiakriisi tõttu on riski ja tulu suhe on liiga suur. Blackrocki investeerimisjuht Nigel Bolton näeb energiakriisis aga võimalusi.
HSBC privaatpanganduse ja varahalduse globaalne investeerimisjuht Willem Sels leiab, et investorid peaksid vältima Euroopa aktsiate otsimist, kuna energiakriisi tõttu on riski ja tulu suhe on liiga suur. Blackrocki investeerimisjuht Nigel Bolton näeb energiakriisis aga võimalusi.
Selgeid sõnumeid palun! Ja mitte ainult 5 minutit enne “AK”d
Peaminister Kaja Kallas ei teinud neljapäeval ehk otseselt viga endale eetriaega soovides, küll aga peab sõnum, mis sel viisil avalikkuse suunas teele saadetakse, olema soovitud mõju saavutamiseks lihtsam ja täpsem, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Peaminister Kaja Kallas ei teinud neljapäeval ehk otseselt viga endale eetriaega soovides, küll aga peab sõnum, mis sel viisil avalikkuse suunas teele saadetakse, olema soovitud mõju saavutamiseks lihtsam ja täpsem, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Taavi Pertman langes esimese investeeringuga kohe petturite küüsi
Rahafoorumi blogi autori ja finantskoolitaja Taavi Pertmani südameasi on alustavate investorite abistamine nende esimeste sammude tegemisel investeerimismaailmas. Kõik tundub kohutavalt keeruline ja abi kulub marjaks ära, usub Pertman, kes ise sai aastaid tagasi oma esimesi investeeringuid tehes petturitelt vastu pükse.
Rahafoorumi blogi autori ja finantskoolitaja Taavi Pertmani südameasi on alustavate investorite abistamine nende esimeste sammude tegemisel investeerimismaailmas. Kõik tundub kohutavalt keeruline ja abi kulub marjaks ära, usub Pertman, kes ise sai aastaid tagasi oma esimesi investeeringuid tehes petturitelt vastu pükse.
Reaalajas börsiinfo
Lemeks teenis möödunud aastal rekordilise käibe ja kasumi
Möödunud aastal oli Lemeks ASi käive 193 miljonit eurot, mis oli 61% suurem tunamullusest käibest. Hea aasta põhjus oli ettevõtte juhatuse esimehe Jüri Külviku sõnul selles, et koroona ajal kulutamata jäänud raha investeeriti Eestis ja Euroopas kodude uuendamisse, mis tõi kaasa puidust toodete müügi hüppelise kasvu.
Möödunud aastal oli Lemeks ASi käive 193 miljonit eurot, mis oli 61% suurem tunamullusest käibest. Hea aasta põhjus oli ettevõtte juhatuse esimehe Jüri Külviku sõnul selles, et koroona ajal kulutamata jäänud raha investeeriti Eestis ja Euroopas kodude uuendamisse, mis tõi kaasa puidust toodete müügi hüppelise kasvu.
Raadiohitid: vihjed kasvusektoritele ja hinnalangusele uusarendustes
Kust võiks investorid leida praegusel ajal kasvu, mis viitab peidetud hinnalangusele uusarenduste turul ja kuidas elada üle langusperiood ehituses – need olid sel nädalal raadiokuulajate põletavamad küsimused, millele saadetest vastust otsiti.
Kust võiks investorid leida praegusel ajal kasvu, mis viitab peidetud hinnalangusele uusarenduste turul ja kuidas elada üle langusperiood ehituses – need olid sel nädalal raadiokuulajate põletavamad küsimused, millele saadetest vastust otsiti.
Kusti Salm: Venemaa suurendab panuseid, peame talle sõja hinda tõstma
Oluline on sõnum Venemaale, et mobilisatsioon ja annekteerimine tähendavad Läänelt rohkem relvaabi Ukrainale, ainult nii saab Venemaa isu ohjeldada, ütles kaitseministeeriumi kantsler Kusti Salm tänasel pressikonverentsil.
Oluline on sõnum Venemaale, et mobilisatsioon ja annekteerimine tähendavad Läänelt rohkem relvaabi Ukrainale, ainult nii saab Venemaa isu ohjeldada, ütles kaitseministeeriumi kantsler Kusti Salm tänasel pressikonverentsil.
Hirmkallis liha paneb ameeriklased vegandieedile Selver: Eestis eelistatakse juba odavamaid lihatooteid
Liha hind on USAs tõusnud nii palju, et inimesed on hakanud loobuma liha söömisest ning panustavad hoopis vegandieedile, vahendab Bloomberg.
Liha hind on USAs tõusnud nii palju, et inimesed on hakanud loobuma liha söömisest ning panustavad hoopis vegandieedile, vahendab Bloomberg.
Värvitootja paneb Eestis tehase kinni
Hiljuti USA kontserni alla liikunud värvitootja Tikkurila lõpetab Eestis tootmise, kuna tehasehoone jääb kitsaks. Eesti turult aga ettevõte ei lahku ning müük jätkub vanaviisi.
Hiljuti USA kontserni alla liikunud värvitootja Tikkurila lõpetab Eestis tootmise, kuna tehasehoone jääb kitsaks. Eesti turult aga ettevõte ei lahku ning müük jätkub vanaviisi.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.