Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Viskireklaam loob elevust

    Eesti Päevalehe reklaamiosakonna juht Evelin Int-Lambot ütles, et pärast teisipäevase ajalehe tagaküljel ilmunud Ballantine'si reklaami hakkasid toimetuse telefonid juba hommikul helisema. «Vaatasin tööle tulles reklaami ja mõtlesin, et see on üks huvitavamaid alkoholireklaame, mida olen viimasel ajal näinud,» rääkis Int-Lambot.
    «Kohe, kui toimetusse jõudsin, helises aga telefon ja lehelugeja andis korralduse: «Koristage see perse oma lehest ära»,» jätkas Int-Lambot.
    Ta sõnas, et helistajate arvu pole ta kokku lugenud, kuid teisipäeval tegelesid pahaste lehelugejate kõnedega kõik Eesti Päevalehe osakonnad alates reklaamist kuni sporditoimetuseni. «Üks firmajuht, kes on harjunud alustama päeva soliidselt uudiseid lugedes, ütles, et talle sattus leht kogemata tagurpidi pihku ning pilt, mida ta nägi, võttis talt võime päeva töödeks keskenduda,» ütles Int-Lambot.
    Ballantine'si reklaam ilmus ka ajakirja Luup numbris. Luubi reklaamiosakonnast öeldi, et praeguseks pole reklaami peale helistanud veel ükski pahane lugeja.
    Ballantine'si reklaamikampaania tõi Eestisse AS ADT S&W. «Inimesed, kes on avaldanud negatiivseid emotsioone meie kampaania kohta, pole tõenäoliselt saanud aru kampaania sõnumist,» ütles ADT S&W turundusjuht Louise Jakobson. «Ma arvan, et tegemist on valdavalt vanemate inimestega.»
    «Paljud lehelugejad seostasid meie foto hoopis Eesti Päevalehe reklaamribaga ja olid seetõttu häiritud,» ütles Jakobson.
    Reklaamifirmas Publicis FCB valmistatud Ballantine'si reklaam ilmub kõnealuses versioonis igas väljaandes vaid ühe korra. Seejärel algab uus kampaania, mis on Louise Jakobsoni kinnitusel vähem shokeeriv.
    Jakobson ütles, et samasugune kampaania on praegu käimas ka Hispaanias ja Itaalias. Ta lisas, et mujal Euroopas ei ole reklaamikampaania tekitanud sellist reaktsiooni nagu Eestis, kuna eurooplased on shokeerivate reklaamidega rohkem harjunud.
    ASi Eesti Mobiiltelefon turundusdirektor Urmas Kõiv ütles, et viski austajana jäi talle arusaamatuks, miks pidi nii tuntud kaubamärki omav firma ennast teadvustama shokireklaami kaudu. «Eesti viskijoojale polnud see reklaam kindlasti suunatud,» märkis Kõiv. «Visuaalse poole pealt tekkis küsimus, kuidas teisipäevase Eesti Päevalehe tagumist külge defineerida, kas tegemist oli reklaami või pornoga -- kaalukauss kaldus viimase variandi kasuks.»
    Suhtekorraldusfirma Hill & Knowlton tegevdirektor Peep Mühls ütles, et Eestis on viskijoomise kultuur seotud elustiili, väljapeetuse ja teatud konservatiivsusega. «Viski on teadlik, mitte emotsionaalne valik,» märkis Mühls.
    Ta arvas, et Ballantine'si kampaaniat võib pidada õnnestunuks vaid juhul, kui shokireklaamile järgneb tarbija teadvustamise kampaania. Mühls lisas, et rahvusvahelisele turule suunatud reklaamikampaaniate viga seisnebki selles, et need ei arvesta eri rahvuste omapäraga.
  • Hetkel kuum
Teadlane: kuidas päästa noored passiivsusest
Eesti noorte poliitiline ja ühiskondlik aktiivsus ning panustamine kooli, kogukonna või ühiskonna tegemistesse jääb rahvusvaheliselt alla keskmise, kirjutab sotsioloog ja haridusteadlane Meril Ümarik.
Eesti noorte poliitiline ja ühiskondlik aktiivsus ning panustamine kooli, kogukonna või ühiskonna tegemistesse jääb rahvusvaheliselt alla keskmise, kirjutab sotsioloog ja haridusteadlane Meril Ümarik.
Ebalus voogedastuse kasumlikkuse suhtes sundis USA indeksid külgsuunas liikuma
Ehkki Disney teatas, et on suutnud voogedastusega esimeses kvartalis kasumisse jõuda, ei ole kogu selle ärisuuna kasumlikkus sugugi veel kindel, mis oli ka üks põhjusi, miks Wall Street jäi teisipäeval hillitsetuks. Kui S&P 500 tõusis +0,13% ja Dow 30 kerkis vaid +0,08%, siis Nasdaq langes -0,1%.
Ehkki Disney teatas, et on suutnud voogedastusega esimeses kvartalis kasumisse jõuda, ei ole kogu selle ärisuuna kasumlikkus sugugi veel kindel, mis oli ka üks põhjusi, miks Wall Street jäi teisipäeval hillitsetuks. Kui S&P 500 tõusis +0,13% ja Dow 30 kerkis vaid +0,08%, siis Nasdaq langes -0,1%.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Mitmesaja ettevõtte mentor: proovige teinekord turge, mis pole Läti
Tehnopoli äriarendusjuht ja ingelinvestor Martin Goroško jagab kolme kasvunippi, kuidas ettevõtted võiksid uusi turge võtta ning kasvada.
Tehnopoli äriarendusjuht ja ingelinvestor Martin Goroško jagab kolme kasvunippi, kuidas ettevõtted võiksid uusi turge võtta ning kasvada.
Tänasest on meil Eesti Rohetehnoloogia Liit
Äripäeva raadio rohetehnoloogiasaates "Cleantech" räägime värskelt loodud Eesti Rohetehnoloogia Liidust. Liit on loodud, et ühendada, toetada ja esindada rohetehnoloogia ettevõtteid, mis tegelevad keskkonda ja kliimat säästvate toodete, teenuste ja protsesside arendamise, kaubastamise, kasutamise, rahastamise ja muul moel toetamisega.
Äripäeva raadio rohetehnoloogiasaates "Cleantech" räägime värskelt loodud Eesti Rohetehnoloogia Liidust. Liit on loodud, et ühendada, toetada ja esindada rohetehnoloogia ettevõtteid, mis tegelevad keskkonda ja kliimat säästvate toodete, teenuste ja protsesside arendamise, kaubastamise, kasutamise, rahastamise ja muul moel toetamisega.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Vilniuse Hero ärimaja katusele tulevad olümpia-väärilised jooksurajad
Kontori valimise üks olulisemaid kriteeriumeid on hea asukoht linna keskuses. Nii arvavad ka 68% Realco UAB kinnisvaraarendajate poolt küsitletud äriinimestest. Kontoritöötajate heaolu seisukohalt on aga olulised mugav töökoht (70%), optimaalne sisekliima (64%) ja loomulik päevavalgus (55%). Just need ja teised esmaklassilise kontoripinna kriteeriumid on võetud aluseks ka Vilniuse CBD äripiirkonda (Vilnius Central Business District) rajatava Hero ärikeskuse disainimisel.
Kontori valimise üks olulisemaid kriteeriumeid on hea asukoht linna keskuses. Nii arvavad ka 68% Realco UAB kinnisvaraarendajate poolt küsitletud äriinimestest. Kontoritöötajate heaolu seisukohalt on aga olulised mugav töökoht (70%), optimaalne sisekliima (64%) ja loomulik päevavalgus (55%). Just need ja teised esmaklassilise kontoripinna kriteeriumid on võetud aluseks ka Vilniuse CBD äripiirkonda (Vilnius Central Business District) rajatava Hero ärikeskuse disainimisel.
Raadiohommikus: börsitulemustest, kinnisvarast ja puidutööstusest
Esmaspäevases Äripäeva raadio hommikuprogrammis saab kuulda värskeima börsifirma Infortari tulemustest, kuid teeme juttu ka Tele2 juhiga ning räägime olukorrast puidutööstuses ja kinnisvaraturul.
Esmaspäevases Äripäeva raadio hommikuprogrammis saab kuulda värskeima börsifirma Infortari tulemustest, kuid teeme juttu ka Tele2 juhiga ning räägime olukorrast puidutööstuses ja kinnisvaraturul.