Raamatupidamisprogramme müüvad firmad ei lasku oma tehnikaalaste teadmiste kõrgustest alla kliendi probleemide juurde ja raamatupidajatest kliendid kardavad, et arvutihiir hammustab -- selline probleem jäi kõlama eelmisel nädalal EMIs toimunud raamatupidamisprogramme tutvustaval teabepäeval. Kliendil on tark majandustarkvara valides uurida lisaks programmi tehnilistele parameetritele seda, kas talle ka hooldemeeskonna tööstiil sobib. Samuti peab silmas pidama, et vajaliku paketi muretsemisega kulutused ei piirdu. Keskmiselt arvestatakse, et paketi ostmisele järgneval aastal kulub kliendil koolitusele ja hooldustöödele sama palju, kui maksis programm. Ka on majandustarkvarafirma konsultatsioonitund olulisemalt kallim kui arvutialgõppetund arvutikursustel. Raamatupidamisprogrammi kasutamise saladustesse tasub süveneda alles siis, kui esmatutvus arvutiga on tehtud ja töövõtted omandatud.
Eesti riigi julgeolek sõltub igaühe panusest ja ka ettevõtetel on oma osa mängida. Tööandjal on võimalik mitmeti kaasa lüüa, näiteks säilitades reservõppekogunemistel osalejate töötasu, pakkudes reservistidele soodustusi, võimaldades vaba aega või kodust töötamise võimalust, kui elukaaslane on õppekogunemisel.