• OMX Baltic−0,25%294
  • OMX Riga0,01%916,85
  • OMX Tallinn−0,19%1 974,66
  • OMX Vilnius0,06%1 233,75
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,11%9 266,39
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,34
  • OMX Baltic−0,25%294
  • OMX Riga0,01%916,85
  • OMX Tallinn−0,19%1 974,66
  • OMX Vilnius0,06%1 233,75
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,11%9 266,39
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,34
  • 26.05.97, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Teenindus tagab edu

Suur turuletuleku laine on Eestis üm-ber saamas. Seni oli organisatsioonidele peamine väljakutse müügioskused, nüüd on selleks turupositsioonil püsimine. Samas on edurivi-organisatsioonid juba kolmandas etapis, kus keskendutakse turupositsiooni kindlustamisele. Peamine on ületada nn tehnilise klienditeeninduse tase. Klienditeenindusse kaasatakse spetsialistid ja neile kindlustatakse tingimused koostööks. Nii tagatakse kliendikesksus ja saavutatakse konkurentsieelis.
Kliendikesksuse saavutamisel on juhile väljakutseks innustada igat meeskonnaliiget loovusele ja tõhususele. Juhid peavad senisest enam valdama inimsuhete olemust ja avaldumist. Kui seni pidi firmajuht olema hea ülesannete lahendaja, siis nüüd on ta eelkõige protsesside suunaja. Turule jäävad organisatsioonid, kes suudavad protsessikeskselt mõelda ja tegutseda, st luua koostöösünergiat.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele