Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Teenindus tagab edu
Suur turuletuleku laine on Eestis üm-ber saamas. Seni oli organisatsioonidele peamine väljakutse müügioskused, nüüd on selleks turupositsioonil püsimine. Samas on edurivi-organisatsioonid juba kolmandas etapis, kus keskendutakse turupositsiooni kindlustamisele. Peamine on ületada nn tehnilise klienditeeninduse tase. Klienditeenindusse kaasatakse spetsialistid ja neile kindlustatakse tingimused koostööks. Nii tagatakse kliendikesksus ja saavutatakse konkurentsieelis.
Kliendikesksuse saavutamisel on juhile väljakutseks innustada igat meeskonnaliiget loovusele ja tõhususele. Juhid peavad senisest enam valdama inimsuhete olemust ja avaldumist. Kui seni pidi firmajuht olema hea ülesannete lahendaja, siis nüüd on ta eelkõige protsesside suunaja. Turule jäävad organisatsioonid, kes suudavad protsessikeskselt mõelda ja tegutseda, st luua koostöösünergiat.