• OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,65
  • OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,65
  • 28.05.97, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Luba kasutada Soome praamlaeva

Teede- ja sideministeeriumi asekantsler Viktor Palmet lausus, et meresõidukoodeksi järgi ei tohi välisriigi lippu kandev laev teise riigi sadamate vahel vedada selle riigi kaupa. «Seda loomulikult juhul, kui valitsus ei otsusta teisiti,» lisas ta.
Palmeti sõnul on Värdo puhul tegemist Soome lippu kandva praamlaevaga, mis peaks hakkama tegema reise mandri, Hiiumaa ja Vormsi vahel. Saarte Liinid rendib laeva Ahvenamaalt ning on selle omakorda allrendile andnud ASile Saaremaa Laevakompanii.
Et Eestis puudub praegu praamlaev, mis nimetatud marsruudil võiks vedusid korraldada, on Saarte Liinid sunnitud seda laeva kasutama. Seetõttu esitaski ministeerium valitsusele taotluse, et viimane annaks Saarte Liinidele loa praamlaev kasutusele võtta.
RASi Saarte Liinid tegevdirektor Ants Tammleht lausus, et firma soovib Värdo laeva soomlastelt ära osta. Värdo avaliku konkursi korras müükipanek tähendaks aga, et Soomest laekub müügikonkursile rikkamaid ostjaid kui Saarte Liinid. Seetõttu on ainus viis praamlaeva kasutada teda rentides, lisas ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele