Automaatvastajad jagunevad kahte suuremasse gruppi: digitaalsed (teated salvestatakse elektroonilisse mällu) ja kassettautomaatvastajad (teated salvestatakse helikassetile).
Kassettautomaatvastajad jagunevad omakorda tavakassett- ja mikrokassettautomaatvastajateks ning digitaalseid vastajaid võib gruppidesse jaotada mälumahu ja kasutusvõimaluste poolest.
Ostes automaatvastaja, on vaja arvestada järgmisi parameetreid: mälumaht, oma teate pikkus, mitu väljuvat teadet on võimalik jätta, sissetuleva teate piiramise võimalus, sisemise teate jätmise võimalus, saabunud teate märgistamine kellaaja ja kuupäevaga, kaugjuhtimise võimalus, display olemasolu jpt.
Mälumahtu tuleb arvestada vastavalt vajadustele. Kui kuulate oma teateid regulaarselt, piisab 10--15 minuti mälust. Kui olete ära pikemateks perioodideks, kulub ära mahukam kassett.
Sissetuleva teate piiramine aitab säästa mälu, piirates sissetuleva teate pikkust näiteks 1, 3 või 5 minutiga. Soovi korral võib jätta teate piiramata.
Sisemine teade on mugav oma perekonnaliikmetele või näiteks sekretärile teate jätmiseks. See on tunduvalt kiirem ja mugavam kui kirjutamine.
Kaugjuhtimine on vajalik näiteks juhul, kui viibite pikemaajalises komandeeringus. Selle abil saate kasutada kas osa automaatvastaja funktsioone või parematel mudelitel ka kõiki funktsioone.
Valides sobivat telefoni automaatvastajat, tasub müüja käest lähemalt uurida ka teisi funktsioone, mis teevad teie automaatvastaja kasutamise mugavaks.
Kindlalt aga võib öelda, et digitaalsed automaatvastajad on tunduvalt töökindlamad ja mugavamad kui kassetiga automaatvastaja, kuid reeglina ka väiksema mälumahuga.
- mälumahtu
- oma teate pikkust
- väljuvate teadete arvu
- sissetuleva teate piiramise võimalust
- sisemise teate jätmise võimalust
- saabunud teadete märgistamist kellaaja ja kuupäevaga
- kaugjuhtimise võimalust
- ekraani olemasolu
Seotud lood
Ettevõtete juhtidel tuleb muude küsimuste kõrval mõelda ka sellele, mil moel oma töötajaid kõige tulemuslikumalt innustada. Mitmed neist on kasutusele võtnud boonuspaketid ja üha rohkemad kaaluvad töötajatele lisahüvede pakkumist, just selliste, mida päriselt enim vajatakse ning hinnatakse: tööalased arenguvõimalused, rahalised boonused, täiendav tervisekindlustus, paindlik töökorraldus ja ühisüritused. Leinonen toetab oma klientidest tööandjaid iga päev just motiveerimisprogrammide väljatöötamisega. Millised on kõige populaarsemad boonusmeetmed?