• OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,65
  • OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,65
  • 16.06.97, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vilniuse börsil üle kahe nädala taas tõus

Kogu nädala jooksul oli Olainfarm ainus huvipakkuv väärtpaber Riia börsil. Nii ka reedel. Taas suurim käive ja hind uuesti 2,09 peal. Usutavasti läheb lugu sel nädalal edasi, kuna reede õhtul avaldas Olainfarm uue I kvartali kasumi -- 500 000 latti -- ning see võib hinna uuesti üles viia.
Muudest väärtpaberitest kaubeldi enam Unibankaga, mis kaotas 11 santiimi 3,22 latini. Börsi kogukäive oli 70 000 latti ja Saule indeks langes 1,72%.
Vilniuse börsil oli üle hulga aja tõusupäev. Eilne tõusukolmik Hermis-Merelaevandus-Kalnapilis suutis turu enda järel üles vedada ning Litin-A päevamuutus oli +1,31%. Käive jäi siiski napiks 390 000. Maaklerite kommentaarid olid kohe optimistlikumad ka tuleviku suhtes.
«Kellele on vaja Altai Telekomi, kui võib võtta AT&T!» oli Vene maaklerite reedene nukker kommentaar . Kauplemine oli tagasihoidlik (käive vaid 20 mln USDd), kuna välisinvestoritel oli koduski piisavalt tegemist. RTS-indeks tõusis õhtuks 364,78ni ehk 0,23% (nädala muutus +1,06%). Enim kaubeldi Tatnefti ja Lukoili aktsiatega.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele