Eesti ekspedeerijate assotsiatsiooni (EEA) liikmed kasutavad klientide kauba edasitoimetamiseks kõige enam autotransporti. Kõige vähem kasutatakse peamiseks transiidikanaliks peetavat raudteetransporti.
Raudteetransport hakkab ennast ära tasuma 200--350kilomeetrilistel vahemaadel. Eesti on aga väike riik, seetõttu pole ta siinsete uksest ukseni vedude juures autovedudega konkurentsivõimeline. Raudteetransporti kasutatavaks peamiselt Venemaa suunal madala töötlusastmega kaupade veol. Sellega tegeleb autovedudega võrreldes väike arv firmasid.
Samas tegelesid möödunud aasta edukamad ekspediitorfirmad Estreftransservice ja Sovfinamtrans Eesti just raudteel liikuvate kaupade ekspedeerimisega. Nende osa antud küsitluses ei kajastu, kuna nad ei kuulu Eesti ekspedeerijate assotsiatsiooni, kelle hulgas käesolev uurimus läbi viidi.
Jeeni kurss kukkus dollarisse värske, 38 aasta madalaima tasemeni. Viimati kauples jeen nii nõrgal tasemel 1986. aastal. Riigis on alanud valuutakriis, mis on just praegu hoogu kogumas ning paneb valitsuse ja keskpanga väga raskete otsuste ette.