• OMX Baltic−0,11%300,05
  • OMX Riga0,08%889,47
  • OMX Tallinn−0,21%2 061,2
  • OMX Vilnius0,03%1 207,68
  • S&P 500−0,4%6 243,76
  • DOW 30−0,98%44 023,29
  • Nasdaq 0,18%20 677,8
  • FTSE 100−0,66%8 938,32
  • Nikkei 2250,55%39 678,02
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%90,59
  • OMX Baltic−0,11%300,05
  • OMX Riga0,08%889,47
  • OMX Tallinn−0,21%2 061,2
  • OMX Vilnius0,03%1 207,68
  • S&P 500−0,4%6 243,76
  • DOW 30−0,98%44 023,29
  • Nasdaq 0,18%20 677,8
  • FTSE 100−0,66%8 938,32
  • Nikkei 2250,55%39 678,02
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%90,59
  • 27.04.98, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Võida lisaväärtusega

Eesti mastaapides on suurte ja kesk-miste firmade «vihane» turuhõivamine jõudnud hinnasõja faasi. Küsimus pole enam klientide võitmises, vaid firma ellujäämises. Valitseb lähiedu tagav mentaliteet: turuvõitmine klientide ülelöömise arvel ja konkurente materdades.
Turujagamise ehk klientide ülelöömise strateegia lõpeb enamasti fiaskoga. Kui ei suudeta end «oma» kliendirühmale fokuseerida, olla paindlik ja luua lisaväärtust, ollakse pikemas perspektiivis mängust väljas (tõenäosus 95% -- juhtimisguru Tom Peters).
Lisaväärtuse loomisel lähtutakse turulooja mentaliteedist -- keskendutakse turu suurendamisele, luues uusi turuni??e, investeeritakse uute toodete ja teeninduskvaliteedi väljatöötamisele.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Lisaväärtusele panustades on tähtis jälgida, et sünkrooniseeruks firma unikaalsus, põhiväärtused, tootearendus-, turundus- ja müügistrateegiad. Sel juhul suudetakse kliente hoida ning juurde võita.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 1 p 9 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele