Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Tolliamet kuulutas välja rahvusvahelise konkursi Koidula piiripunkti ehitaja leidmiseks, mis peab valmima järgmise aasta lõpul.
Piiripunkti ehitus hõlmab kaevetöid, teede ja parklate, peahoone (üldpind 11 000 m²), piiripunkti abirajatiste, vahimajade ja olmehoone ehitust ning tehnovõrkude, teede, krundi piiride rajamist ja haljastustöid. Asfaltkattega teid ja platse on kavas ehitada 26 500 m². Veoautode kontrollhalli suuruseks arvestatakse 750 m².
Lisaks tuleb Eesti kagupiiril asuva Koidula piiripunkti väljaehitajal rajada tehnovõrgud: 200 m veetorustikku, 900 m kanalisatsioonitrasse ja vedada 2 kilomeetrit elektriliine.
Projekti rahastatakse Euroopa Liidu Phare programmi rahaga ja Eesti riigieelarvest. Rajatise maksumus avalikustatakse konkursi lõppedes. Tolliamet ootab pakkumisi 29. juunini. BNS
Ehitusfirma FCM I kvartali netokäive oli 46,2 ja puhaskasumi 2,4 mln kr. Firma kolme kuu käive moodustab 15% 300 mln kr suurusest aasta kasumiprognoosist.
FCMi nõukogu esimees Tiit Kuuli peab tulemust normaalseks, sest ettevõtte esimese kvartali käive on varemgi moodustanud vähem kui neljandiku kogu aasta käibest. BNS
Leks Kindlustus korraldab juunis arhitektuuribüroodele konkursi uue peahoone projekti leidmiseks.
Leks Kindlustuse planeeritava hoone ühe korruse üldpind on 1200 m². Leks ehitab Tallinnas Ahtri tänaval 16,1 mln krooni eest omandatud 3580m² krundile uue, 100--120 mln krooni maksva viie- kuni kuuekorruselise peahoone. BNS
Sillaehitusfirma AS Via Pont ja Võru linnavalitsus jõudsid Roosisaare silla ehituslepingu suhtes põhimõttelisele kokkuleppele ehitada sild 15. oktoobriks täismahus valmis, kuid osa ehituse maksumusest tasutakse alles järgmisel aastal.
Varem oli linnavalitsus seisukohal, et rahapuuduse tõttu püstitatakse vaid silla kandesambad ja tehakse vajalikud pinnase täitmistööd, kuid poolsaart ning linna jääb ühendama praegune laudtee.
Silla tegelik hind osutus projekteerija pakkumisest 1,6 mln kr võrra kõrgemaks. Ehitus oleks võinud alata kuu aega varem, kui poleks olnud segadust silla hinnaga. Võrumaa Teataja