• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Jalgpalli MM kui äri-show

    Firmade tohutus huvis ei ole midagi imeks panna, sest kõik mängud kantakse televisioonis üle ja vaatajate arvuks prognoositakse 195 riigis 37 miljardit.
    45 sponsorfirmat on jaotatud nelja kategooriasse. Esimesse kuuluvad rahvusvahelise jalgpalliföderatsiooni 12 ametlikku sponsorit, kelle seas on Adidas, Coca-Cola, Fuji, McDonald's ja Philips.
    Kõik nad maksavad 150--200 miljonit franki, mille vastu nad saavad muu hulgas suure hulga pileteid ja õiguse kõigile 64 mat?ile kaks reklaamkuulutust välja panna.
    MMi Prantsuse korralduskomiteel on kaheksa ametlikku sponsorit, nende seas France Télécom ja Hewlett-Packard. Nemad maksavad igaüks ca 80 miljonit franki ja saavad vastu pileteid ning võimaluse paigutada oma reklaamsilt staadionidele jalgpalliväravate taha.
    Üheksa sponsorit, nagu Air France ja Michelin, on ametlike teenuste pakkujad. Nende sponsorsummaks on 12--15 miljonit franki, mis ei anna neile aga õigust oma reklaamplakatit staadionile välja panna.
    16 firmat, kelle seas hotellikontsern Accor ja Yves Saint Laurent, on maksnud umbes 5 miljonit franki ja nendel on õigus pakkuda võistluste ajal oma teenuseid.
    Peale nende on veel umbes 200 firmat, kellest 80% on Prantsuse ettevõtted, maksnud õiguse eest kasutada MMi ametlikku logo oma toodete turustamisel. Asjatundjate arvates ei aita logo neil eriti müüki suurendada, küll aga parandab see firma imagot.
    Jalgpalli MM kujuneb ühtlasi kahevõitluseks maailma kahe suurima sporditarvete firma -- Adidase ja Nike'i vahel, sest osa võistkondi kannab ühe firma, osa teise firma särki.
    Nii mängivad Prantsusmaa, Argentina, Horvaatia, Norra, Jugoslaavia, Rumeenia, Hispaania ja Saksamaa meeskond Adidase särkides ning Brasiilia, Itaalia, Holland, Nigeeria, Lõuna-Korea ja USA meeskond Nike'i särkides.
    Kindlasti loodavad mõlemad firmad, et nad on vastamisi ka finaalis, mida prognooside kohaselt jälgib telerist 1,7 miljardit inimest. DI-ÄP
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Vastukaja: stopp välistööjõuga skeemitamisele!
Eesti ettevõtted peaksid naabrite eeskujul asuma värvatud tööjõu hankimise läbipaistvust ja korrasolekut kontrollima, kirjutab tööjõurendi ekspert ja tööjõurendiettevõtte Finesta juht Heikki Mäki.
Eesti ettevõtted peaksid naabrite eeskujul asuma värvatud tööjõu hankimise läbipaistvust ja korrasolekut kontrollima, kirjutab tööjõurendi ekspert ja tööjõurendiettevõtte Finesta juht Heikki Mäki.
Muusikaturu valitseja tuli Amsterdamis börsile
Prantsuse firmast Vivendi eraldatud Universal Music Group debüteeris täna edukalt Amsterdami Euronexti börsil.
Prantsuse firmast Vivendi eraldatud Universal Music Group debüteeris täna edukalt Amsterdami Euronexti börsil.
Jah või Ei: ettevõtte RIA.com Marketplaces 15 küsimusega kõiki valdkondi hõlmav test
Mida sa tead e-residentsusest? Aga automüügist ja kinnisvarast? Ja investeerimisest? Vasta 15-le Eesti ettevõtte RIA.com Marketplaces küsimusele ja saa teada, milles oma teadmisi täiendada!
Mida sa tead e-residentsusest? Aga automüügist ja kinnisvarast? Ja investeerimisest? Vasta 15-le Eesti ettevõtte RIA.com Marketplaces küsimusele ja saa teada, milles oma teadmisi täiendada!
Põhjamaade suurim pank julgustab töötajaid katsetama ja arenema
95 protsenti meestest ja 93 protsenti naistest hindas oma arenguvõimalusi Nordeas kõrgeks, rääkis "Minu karjääri" saates Nordea Eesti värbaja Eha Täht. Saates räägime, millised töötajate arenguvõimalused Nordeas on, ning kuuleme kahte kogemuslugu.
95 protsenti meestest ja 93 protsenti naistest hindas oma arenguvõimalusi Nordeas kõrgeks, rääkis "Minu karjääri" saates Nordea Eesti värbaja Eha Täht. Saates räägime, millised töötajate arenguvõimalused Nordeas on, ning kuuleme kahte kogemuslugu.