Artikkel
  • Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kas leheturul toimuv mõjutab reklaamikanali valikut?

    Tegelikult valib reklaamikanalid meil rek-laamiagentuur. Aga me oleme asjaga kursis. Praegu käib sõda selle turu pärast ja kummaline on ainult see, et mõlemal lehel on tugev väliskapital taga ja nad üritavad teist turult välja süüa. Ma kujutan ette, et kui see taktika oleks valitud teades, et teine on nõrgem. Siis ta läheb väiksemate kuludega. Aga ma ei kujuta ette, kui palju nad peavad raha sisse toppima, et see praegu õnnestuks.
    Aga kui nüüd üks peaks võitma ja leheturg hõredamaks minema, siis on selge, et reklaamihinnad ilmselt tõusevad ja valikut jääb vähemaks.
    Meid ta mõjutab suhteliselt vähe, sestoleme selline büroo, mis reklaamid valmistab.
    Aga ajalehed peaksid rohkem sisuga tegelema. See oleks neil nagu vähe tõsisem probleem. Ajalehtedel on vist mingi jama majas, et lugejaid on juurde vaja. Nad peavad siis eesti rahva kirjaoskuse parandamisest alustama. Kriitiline piir lugejaid on olemas ja seda saab muidugi ümber jagada, et kellele meeldib kollane ajakirjandus ja kellele uuriv, aga rahvastik pole vahepeal kahe miljonini kasvanud, et plahvatuslikult juurde saaks.
    Usaldame oma reklaamiagentuure. Niivõrd palju ta mõjutab, et oleneb, kas punktide arv läheb tinglikult meie jaoks odavamaks ja suureneb lehte reklaami suunamine. Eeldades ideaalset olukorda, et üks leht katab100% peredest ja iga pereliige loeb lehte vähemalt üks kord, oleks see leht meie peamine reklaamikanal. Kui lehtede levik laieneb, siis see loomulikult mõjutab meid, sest reklaam lehtedes muutub meie jaoks atraktiivsemaks.
    Kui me tahame teha reklaami lugejaskonnale, kes asub Tallinnas , siis kasutame Päevalehte, kui Tartus, siis Postimeest. Kui neil õnnestub ennast teise regiooni sisse süüa ja saada sealt oluliselt lugejaid, siis loomulikult eelistus kaldub selle lehe poole.
    Kindlasti ei mõjuta. Reklaami planeerimine on läinud Eestis juba normaalsetele rahvusvaheliselt aktsepteeritavatele alustele. Ja seda, et keegi räägib, et ta on ilusam ja tal on rohkem lugejaid, ei arvesta.
    Meediat planeeritakse tänapäeval lähtuvalt reaalsetest uuringutest. Võib teha ju ka mingeid prognoose ja seda tulevikus silmas pidada, aga see, et kellelgi lugejaid juurde tuleb, ei peaks mõjutama.
    Uuringutest saadakse infot, kuidas lugejaskond on ümber formeerunud. Loomulikult, kui on rohkem kontakte sobivas sihtrühmas, on see väljaanne reklaami andmise seisukohast huvitavam, aga kuna reklaami planeerimine on muutunud väga spetsiifiliseks ja professionaalseks, siis näiteks sellise masslugeja juurdetulek ei pruugi iga kauba reklaamimisel huvitav olla.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Olulisemad lood

Euribor läheneb juba kahele protsendile
Paljude laenudega seotud kuue kuu euribor on jõudnud 1,851 protsendini. Viimati oli euribor nii kõrge 2009. aastal vahetult peale finantskriisi algust.
Paljude laenudega seotud kuue kuu euribor on jõudnud 1,851 protsendini. Viimati oli euribor nii kõrge 2009. aastal vahetult peale finantskriisi algust.
Tööandjad: pika plaanita saab Eesti edulugu otsa
Tööandjate Keskliit avaldas oma tavapärase valimiste-eelse manifesti, sõnastamaks need probleemid ja lahendused võtmeküsimustes, millest sõltub Eesti ettevõtete ja inimeste heaolu. Äripäev avaldab lühikokkuvõtte dokumendist, mis kannab seekord pealkirja „Aeg on olla ajast ees“ .
Tööandjate Keskliit avaldas oma tavapärase valimiste-eelse manifesti, sõnastamaks need probleemid ja lahendused võtmeküsimustes, millest sõltub Eesti ettevõtete ja inimeste heaolu. Äripäev avaldab lühikokkuvõtte dokumendist, mis kannab seekord pealkirja „Aeg on olla ajast ees“ .
Porsche tuleb börsile 82,5 eurose hinna pealt
Porsche AG emafirma Volkswagen teatas kolmapäeva õhtul, et Porsche AG tuleb börsile 82,5 eurose hinna pealt ehk börsile tuleku hind on esialgse pakkumisvahemiku ülemises servas, vahendab Reuters.
Porsche AG emafirma Volkswagen teatas kolmapäeva õhtul, et Porsche AG tuleb börsile 82,5 eurose hinna pealt ehk börsile tuleku hind on esialgse pakkumisvahemiku ülemises servas, vahendab Reuters.
Reaalajas börsiinfo
Lemeks teenis möödunud aastal rekordilise käibe ja kasumi
Möödunud aastal oli Lemeks ASi käive 193 miljonit eurot, mis oli 61% suurem tunamullusest käibest. Hea aasta põhjus oli ettevõtte juhatuse esimehe Jüri Külviku sõnul selles, et koroona ajal kulutamata jäänud raha investeeriti Eestis ja Euroopas kodude uuendamisse, mis tõi kaasa puidust toodete müügi hüppelise kasvu.
Möödunud aastal oli Lemeks ASi käive 193 miljonit eurot, mis oli 61% suurem tunamullusest käibest. Hea aasta põhjus oli ettevõtte juhatuse esimehe Jüri Külviku sõnul selles, et koroona ajal kulutamata jäänud raha investeeriti Eestis ja Euroopas kodude uuendamisse, mis tõi kaasa puidust toodete müügi hüppelise kasvu.
Eesti Energia juht loodetakse leida uue aasta alguseks Otsitakse ka välismaal töötavaid Eesti juhte
Eesti Energia juhikandidaatidega kavatsetakse läbirääkimisi pidada kuni aasta lõpuni, kahenädalast konkursiaega riigifirma nõukogu liiga lühikeseks ei pea.
Eesti Energia juhikandidaatidega kavatsetakse läbirääkimisi pidada kuni aasta lõpuni, kahenädalast konkursiaega riigifirma nõukogu liiga lühikeseks ei pea.
Britid viivad pooled oma sõdurid Eestist koju
Sajad Briti sõdurid lahkuvad NATO lubadustest hoolimata jõulude ajal Eestist tagasi kodumaale. Seda hoolimata Eesti valitsuse ootusest kuni 2000 sõduri riiki jäämisest, millele oleks veel lisandunud mõni sada.
Sajad Briti sõdurid lahkuvad NATO lubadustest hoolimata jõulude ajal Eestist tagasi kodumaale. Seda hoolimata Eesti valitsuse ootusest kuni 2000 sõduri riiki jäämisest, millele oleks veel lisandunud mõni sada.
Raadiohommik otse Äriplaanilt: kuhu tüürivad tipptegijad jägmisel aastal?
Äripäeva raadio hommikuprogramm läheb neljapäeval otse-eetrisse Kultuurikatlast, kus toimub majanduskonverents Äriplaan 2023. Hommikuprogrammi tuleb oma plaanidest rääkima lausa kümme tipptegijat.
Äripäeva raadio hommikuprogramm läheb neljapäeval otse-eetrisse Kultuurikatlast, kus toimub majanduskonverents Äriplaan 2023. Hommikuprogrammi tuleb oma plaanidest rääkima lausa kümme tipptegijat.

Olulisemad lood

Raadiohommikus: tööandjate soovitused ja edu biotehnoloogias
Äripäeva raadio kolmapäevases hommikuprogrammis räägime tööandjate ootustest ja soovidest riigivalitsemises, edukast biotehnoloogia ettevõtjast, Amazonis müümisest ja korteriturul toimuvast.
Äripäeva raadio kolmapäevases hommikuprogrammis räägime tööandjate ootustest ja soovidest riigivalitsemises, edukast biotehnoloogia ettevõtjast, Amazonis müümisest ja korteriturul toimuvast.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.