Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kas leheturul toimuv mõjutab reklaamikanali valikut?

    Tegelikult valib reklaamikanalid meil rek-laamiagentuur. Aga me oleme asjaga kursis. Praegu käib sõda selle turu pärast ja kummaline on ainult see, et mõlemal lehel on tugev väliskapital taga ja nad üritavad teist turult välja süüa. Ma kujutan ette, et kui see taktika oleks valitud teades, et teine on nõrgem. Siis ta läheb väiksemate kuludega. Aga ma ei kujuta ette, kui palju nad peavad raha sisse toppima, et see praegu õnnestuks.
    Aga kui nüüd üks peaks võitma ja leheturg hõredamaks minema, siis on selge, et reklaamihinnad ilmselt tõusevad ja valikut jääb vähemaks.
    Meid ta mõjutab suhteliselt vähe, sestoleme selline büroo, mis reklaamid valmistab.
    Aga ajalehed peaksid rohkem sisuga tegelema. See oleks neil nagu vähe tõsisem probleem. Ajalehtedel on vist mingi jama majas, et lugejaid on juurde vaja. Nad peavad siis eesti rahva kirjaoskuse parandamisest alustama. Kriitiline piir lugejaid on olemas ja seda saab muidugi ümber jagada, et kellele meeldib kollane ajakirjandus ja kellele uuriv, aga rahvastik pole vahepeal kahe miljonini kasvanud, et plahvatuslikult juurde saaks.
    Usaldame oma reklaamiagentuure. Niivõrd palju ta mõjutab, et oleneb, kas punktide arv läheb tinglikult meie jaoks odavamaks ja suureneb lehte reklaami suunamine. Eeldades ideaalset olukorda, et üks leht katab100% peredest ja iga pereliige loeb lehte vähemalt üks kord, oleks see leht meie peamine reklaamikanal. Kui lehtede levik laieneb, siis see loomulikult mõjutab meid, sest reklaam lehtedes muutub meie jaoks atraktiivsemaks.
    Kui me tahame teha reklaami lugejaskonnale, kes asub Tallinnas , siis kasutame Päevalehte, kui Tartus, siis Postimeest. Kui neil õnnestub ennast teise regiooni sisse süüa ja saada sealt oluliselt lugejaid, siis loomulikult eelistus kaldub selle lehe poole.
    Kindlasti ei mõjuta. Reklaami planeerimine on läinud Eestis juba normaalsetele rahvusvaheliselt aktsepteeritavatele alustele. Ja seda, et keegi räägib, et ta on ilusam ja tal on rohkem lugejaid, ei arvesta.
    Meediat planeeritakse tänapäeval lähtuvalt reaalsetest uuringutest. Võib teha ju ka mingeid prognoose ja seda tulevikus silmas pidada, aga see, et kellelgi lugejaid juurde tuleb, ei peaks mõjutama.
    Uuringutest saadakse infot, kuidas lugejaskond on ümber formeerunud. Loomulikult, kui on rohkem kontakte sobivas sihtrühmas, on see väljaanne reklaami andmise seisukohast huvitavam, aga kuna reklaami planeerimine on muutunud väga spetsiifiliseks ja professionaalseks, siis näiteks sellise masslugeja juurdetulek ei pruugi iga kauba reklaamimisel huvitav olla.
  • Hetkel kuum
Kui riigikaitsemaks, siis nüüd, aga kärped enne
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
USA tarbijate kindlustunne langes kuuga ligi 13%
Michigani Ülikooli tarbijauuringu tulemused näitavad tarbijate muret, et inflatsioon, tööpuudus ja intressimäärad võivad edasi liikuda ebasoodsas suunas.
Michigani Ülikooli tarbijauuringu tulemused näitavad tarbijate muret, et inflatsioon, tööpuudus ja intressimäärad võivad edasi liikuda ebasoodsas suunas.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Rektor: tehisintellektile saab anda osa juhtimisülesandeid
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Juhtimisekspert: enne muudatuste tegemist peab jalgealune stabiilne olema
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Eksport kahanes märtsis kuuendiku jagu
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Postimees sai loa müüa suure osa reklaamifirmast
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.