• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Tugeva tee taktika PR-tegevuses

    Edukas PR-tegevus on keeruline nagu Aristotelese filosoofia: tal on algus, keskpaik ja lõpp. Kui suhtekorraldaja suudab oma kampaania need punktid selgelt määratleda, on tulemus sajaprotsendiline. Suhtekorralduskoolkonnad nimetavad neid võtmepunkte erinevalt.
    Nii võib kampaania üles ehitada ka neljale võtmepositsioonile: uuring, planeerimine, tegutsemine ja hinnang. Kellele meeldib rohkem mänguline lähenemine, võib valida oma tegevuse aluseks TUGEVA TEE taktika: teadmised, tegutsemine, tugevdamine ja tulemus.
    Tugeva tee taktika pole küll Aristotelese tase, kuid oma üliõpilaste ja klientidega olen sel moel kõige kiiremini ühise keele leidnud ja piiritlenud teema, millest tegelikult jutt käib.
    PR-kampaania rajamisel Tugeva tee taktikale alustame teadmistest. Teadmine selle kohta, kus asutakse, milline on lähteülesanne jms eeldab uuringut. Uuringu ulatus sõltub kliendi rahakoti paksusest ja suhtekorraldaja professionaalsest tasemest. Väga paksu rahakoti puhul saab läbi ka uuringuteta: raha tuuldeloopimine on iseenesest meeldiv tegevus.
    Kui professionaalsust on rohkem, alustatakse lihtsast olukorra hindamisest, määratakse kindlaks kampaania missioon. Oluline on, et kõik osapooled annaksid sõnadele sama sisu. «Tahame, et meid peetaks kõige paremateks»-missioon on algusest peale vildakas. Tulemuslik suhtekorraldus tegeleb olemise, mitte näimisega.
    Strateegilise lähtekoha analüüs on ulatuslik. Sellele järgneb konkreetse kampaania missiooni sõnastamine. Kinnitatakse eelarve, mis seab fantaasiale piirid. Juba enne kampaania alustamist peab olema selge, mida oma raha eest saadakse. Kui professionaalsust napib, aga rahakott kannatab, võib eelarve ka pärast kampaaniat kirjutada.
    Tehakse konkreetsed uuringud, mis puudutavad kampaaniat ja tema koherentsi organisatsiooni, avalikkuse, sihtgruppide ja muu olulisega.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Repliik: et kalli elektri talumise valu meenuks ka soojal suvel
Aastaaegade vaheldumine annab ka Eesti avalikule arvamusele hooajalise iseloomu. Just praegu, kui elektri hind on laes, tuleks küsida, kas mõni korralik tänapäevane tuulepark on tõesti nii talumatu, et sellele tuleb pidevalt rahalist ja poliitilist lõivu maksta, kirjutab Äripäeva arvamustoimetuse juht Neeme Korv.
Aastaaegade vaheldumine annab ka Eesti avalikule arvamusele hooajalise iseloomu. Just praegu, kui elektri hind on laes, tuleks küsida, kas mõni korralik tänapäevane tuulepark on tõesti nii talumatu, et sellele tuleb pidevalt rahalist ja poliitilist lõivu maksta, kirjutab Äripäeva arvamustoimetuse juht Neeme Korv.
Börs: tehnoloogiasektor tõi turgudele suure tõusu
USA suurimad aktsiaindeksid lõpetasid tänase päeva tugeva tõusuga, sest mure koroonaviiruse omikronitüve pärast laabus. Eelkõige osteti tehnoloogiasektori aktsiaid, vahendab Reuters.
USA suurimad aktsiaindeksid lõpetasid tänase päeva tugeva tõusuga, sest mure koroonaviiruse omikronitüve pärast laabus. Eelkõige osteti tehnoloogiasektori aktsiaid, vahendab Reuters.
Euroopa aasta idufirmade seast tõusevad esile Wise ja Wolt
Euroopa idufirmad ja eeskätt tehnoloogiasektorist tõmbavad tänavu raha kokku rekordilised 107 miljardit eurot, mida on aasta varasemast ligikaudu kolm korda rohkem, vahendab CNBC.
Euroopa idufirmad ja eeskätt tehnoloogiasektorist tõmbavad tänavu raha kokku rekordilised 107 miljardit eurot, mida on aasta varasemast ligikaudu kolm korda rohkem, vahendab CNBC.
Omikron jõudis Lätti
Omikroni nimega uus koroonatüvi tuvastati pühapäeval Lätis, vahendab Läti ringhääling LSM.
Omikroni nimega uus koroonatüvi tuvastati pühapäeval Lätis, vahendab Läti ringhääling LSM.