Ann Vihalema «Marketingi» raamatud on läbimüügi numbritega pääsenud järjest edetabelisse. Tänavu jaanuaris troonivad nad esimesel kahel kohal.
Kirjastuse Külim juhataja Mati Müürsepp ütleb, et tema ei tea, miks need raamatud nii populaarsed on. Külim ei uurinud enne raamatu ilmumist turu nõudlust ja ka nüüd ei ole arutatud, mis võis edu tagada.
Edaspidised plaanid turunduskirjanduse väljaandmiseks on Külimil ka umbkaudsed.
Seevastu kirjastuse Ilo juhataja Silvi-Aive Villo sõnul on konkreetsed plaanid avaldada veel tõlkekirjandust. Eesti autoritega praegu koostööd ei ole, ainuke turundusalane originaalraamat, Malle Karjase «Miks klient rahul ei ole?», ilmus aasta tagasi.
Silvi-Aive Villo arvab, et Davies'te raamatut «Edukas turundus nädalaga» hakati seepärast rohkem ostma, et kirjastus tegi sellele reklaami. Sügisel, enne reklaami, olid sellel raamatul tagasihoidlikumad müüginäitajad.
Tõlkeraamatu valikul osutus otsustavaks isiklik arvamus: originaali lugedes tundus raamat kaasahaarav ja praktiline tänu selgetele skeemidele ja sõnastusele. Kuna teema huvitas kirjastajat, arvati, et siis paelub lugejaidki.