Kuuldus, et Eesti-sisest regulaarveoteenust pakkuvad firmad võtavad kliendi jutule alles siis, kui kliendil on pakkuda vedamiseks kaupa pool treilerit või vähemalt paarsada kilo, ei pea paika.
Suuremad regulaarveoteenuse osutajad kinnitavad, et kaubakoguse miinimumpiirangut neil kehtestatud ei ole. Erinevused on hindades. Tallinnast Tartusse kilose paki saatmine võib maksta 45 kroonist kuni 200 kroonini.
Schenker-BTLi Eesti Kaubaliinide juhataja Tõnis Hintsov kinnitusel on aga nende 200kroonine hind esimene pakkumine tänavalt sisseastujale. Hind muutub läbirääkimiste käigus soodsamaks sõltuvalt sellest, kui tihti ja palju on kaupa vaja vedada, kui täpseks kellaajaks jne. Sama kehtib ka Kaubaekspressi kohta. Mõlemal firmal pole siiski eraldi 1 kg hinda, vaid see on sama suuremate kaubakoguste hinnaga.
Pakiveoteenuse pakkujaid hinna järgi valides peab uurima eelnevalt, mida hind sisaldab: kas hinna sees on ka kindlustus (näiteks Eesti Postil lisandub kauba kindlustamiseks hinnale 2protsendiline väärtusmaks avaldatud kauba väärtusest), kui täpselt on võimalik paika panna paki kättetoimetamise kellaaeg jne.
Ka piirkondade suhtes pakiveofirmad takistusi ei sea. Erandiks on saared, kuhu mõned firmad ei vea või veavad ainult paar korda nädalas. Eksootilisematesse paikadesse (saared) või kaugematesse piirkondadesse saates on mõistlik kasutada Eesti Posti, kelle teenuse hind ei ole sõltuvuses sihtpunkti kaugusest. Eesti Post arvutab hinda ainult kauba kaalu järgi.