Eesti muutlikud ilmastikuolud ning talvel jää eemaldamiseks kasutatav sool ehk autokere surm närivad läbi tagatiivaservad, uksealused küljekarbid, uksed.
Kuna uue auto soetamine on praeguses majandusolukorras küllalt kallis, tuleb teravalt päevakorda vanemate, isegi enam kui 10aastaste sõiduautode remont.
Seda tendentsi mõjutab oluliselt kasutatud sõiduautode Eestisse toomisel makstav mootorsõiduki aktsiis, mis sellel aastal suureneb.
Muutunud majandusolulsid kajastab Eestis märgatavalt kasvanud remontplekkide kasutamine sõiduautode kereremonditöödel. Viimane peab välja vahetama klaasriide, liimi, plekist küljekarbid ja tiivaservade väänamise, paremate autode juures aga terve keredetaili väljavahetamise.
Remontplekkide kasutamine on trendikas ka seetõttu, et võrreldes terve detaili vahetamisega annab see mitmekordse kokkuhoiu.
Autor: Rein Tomingas