• OMX Baltic0,32%291,22
  • OMX Riga0,29%885,5
  • OMX Tallinn0,09%1 848,92
  • OMX Vilnius0,6%1 135,91
  • S&P 5000,17%5 684,74
  • DOW 300,12%42 013,37
  • Nasdaq 0,28%17 799,92
  • FTSE 100−0,12%8 696,64
  • Nikkei 225−0,25%37 751,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%92,01
  • OMX Baltic0,32%291,22
  • OMX Riga0,29%885,5
  • OMX Tallinn0,09%1 848,92
  • OMX Vilnius0,6%1 135,91
  • S&P 5000,17%5 684,74
  • DOW 300,12%42 013,37
  • Nasdaq 0,28%17 799,92
  • FTSE 100−0,12%8 696,64
  • Nikkei 225−0,25%37 751,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%92,01
  • 19.02.99, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Remontplekiga auto surma vastu

Eesti muutlikud ilmastikuolud ning talvel jää eemaldamiseks kasutatav sool ehk autokere surm närivad läbi tagatiivaservad, uksealused küljekarbid, uksed.
Kuna uue auto soetamine on praeguses majandusolukorras küllalt kallis, tuleb teravalt päevakorda vanemate, isegi enam kui 10aastaste sõiduautode remont.
Seda tendentsi mõjutab oluliselt kasutatud sõiduautode Eestisse toomisel makstav mootorsõiduki aktsiis, mis sellel aastal suureneb.
Muutunud majandusolulsid kajastab Eestis märgatavalt kasvanud remontplekkide kasutamine sõiduautode kereremonditöödel. Viimane peab välja vahetama klaasriide, liimi, plekist küljekarbid ja tiivaservade väänamise, paremate autode juures aga terve keredetaili väljavahetamise.
Remontplekkide kasutamine on trendikas ka seetõttu, et võrreldes terve detaili vahetamisega annab see mitmekordse kokkuhoiu.
Autor: Rein Tomingas

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele