Skandia saab uuest firmast 56 ja Storebrand 44%, kuid hääled jagunevad nende vahel võrdselt. Uue, veel nimeta firma saab 4 miljonit klienti ja selle kätte läheb 19% Põhjamaade kahjukindlustusturust. Ühtlasi tõuseb ta selle piirkonna suurimaks. Kuid sellele vaatamata soovivad Skandia ja Storebrandi juhid seda veelgi laiendada, sest nende sõnul suudetakse konkurentsivõimeline olla ainult juhul, kui kontrolli all on 20--25% turust. Uusi liitlasi otsitakse Soomest, Taanist ja Rootsist ning kui need on leitud, viiakse uus firma börsile.
Soome Pohjola kontserni tegevdirektor Iiro Viinanen peab uue firmaga liitumist tõenäoliseks, kuid enne tahab oma firma sisemised ümberkorraldused lõpule viia.
Rootsis on müüa SEBi kontserni kuuluv Trygg-Hansa kahjukindlustus, ja Skandia tegevdirektor Lars-Eric Petersson tunneb selle ostmise vastu huvi.
Petersson peab kahjukindlustuse reorganiseerimist hädavajalikuks mitmel põhjusel. Esiteks on see väga aeglaselt arenev ala, sõltudes otseselt sisemajanduse kogutoodangu kasvust. Praegu ületab kahjukindlustuses pakkumine tunduvalt nõudmist, mis avaldab survet hindadele. Samal ajal käib rahvusvahelisel kindlustusturul aktiivne firmade liitumine ja suured Euroopa kahjukindlustusfirmad on loodavast ühisfirmast 6--8 korda suuremad. Ka uus firma ei varja, et edaspidi pürib ta väljapoole Põhjamaade turgu.
Skandia klientideks Rootsis on põhiliselt firmad ja Storebrandil Norras kodumajapidamised.
Autor: KL