• OMX Baltic−0,17%288,87
  • OMX Riga−0,69%878,87
  • OMX Tallinn0,12%1 831,08
  • OMX Vilnius−0,23%1 137,73
  • S&P 500−0,36%5 755,96
  • DOW 300,43%42 768,54
  • Nasdaq −1,19%18 054,94
  • FTSE 1000,35%8 694,31
  • Nikkei 2250,65%38 027,29
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%90,83
  • OMX Baltic−0,17%288,87
  • OMX Riga−0,69%878,87
  • OMX Tallinn0,12%1 831,08
  • OMX Vilnius−0,23%1 137,73
  • S&P 500−0,36%5 755,96
  • DOW 300,43%42 768,54
  • Nasdaq −1,19%18 054,94
  • FTSE 1000,35%8 694,31
  • Nikkei 2250,65%38 027,29
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%90,83
  • 06.04.99, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Õpikud hinnas

Veebruaris juhtisid turunduskirjanduse müügi tabelit kaks Ann Vihalema «Marketingi». «Telefonimüük» oli kolmandal kohal.
Märtsikuus positsioonid vahetusid. Tea kirjastuse turundusdirektor Inge Kaseleht arvab, et «Telefonimüügi» edu näitab spetsialistide huvi turunduskirjanduse vastu. Ann Vihalema raamatud on aga õpikud, mida vajavad need, kes omandavad turunduse algteadmisi ja ostavad raamatu õppejõu soovitusel.
Autor: ÄP

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele