Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Viimsi terminal läbis ekspertiisi

    Milstrandi juht Enn Vann ütles, et pärast Viimsi vallavolikogult loa saamist kulub Milstrandil terminali 20 000 kuupmeetri suuruse laienduse projekteerimiseks kaks kuud ja ehitamiseks kuus kuud.
    51 Viimsi valla elaniku allkirjaga protest Milstrandi vastu ei peata ekspertiisi läbinud ja seadustele vastavat projekti, ütles eile keskkonnaministeeriumi peaspetsialist Arion Volmer.
    Vanni sõnul soovis ta projekteerimist alustada mullu detsembris, kuid terminali teenindava raudtee äärsete majaomanike vastuseisu tõttu pole ta seniajani vallavalitsusest luba saanud.
    Ligi pooled Viimsi vallavolikogu liikmetest ei poolda väidetavalt liiga suure raudteeliikluse müra tõttu kütuseterminali laiendamist. Volikogu peab seaduse kohaselt andma Milstrandile loa vaatamata elanike vastuseisule, kui keskkonnaministeerium projekti heaks kiidab, ütles Viimsi abivallavanem Enn Sau.
    Keskkonnaministeeriumi tellimusel osaühingu E-Konsult poolt tehtud ekspertiisi kohaselt ületab tsisternide vedu raudteel öösel lubatud mürataset, kuid jääb päevasel ajal lubatu piiridesse.
    Naftaraudtee ääres asuvate majade elanikud peavad hoonete heliisolatsiooni omal kulul parendama, kui taotlevad paremaid keskkonnatingimusi, ütles E-Konsulti juhatuse esimees Lembit Linnupõld. «Müratase ületab öösel lubatud piiri majades, mis on ehitatud valla loal raudtee 30meetrisesse kaitsevööndisse,» selgitas ta. «Tõenäoliselt peavad elanikud magamistoad maja teisele küljele ümber kolima, kui ei talu müra.»
    Linnupõld soovitab öisteks vedudeks koostada rohkem kui 100 000 krooni maksva piirkonna müra prognoosi kaardi.
    Mürakaardi koostamine võtab aega paar kuud, sest öised mõõtmised tuleb rongi möödumise ajal teha kõigis 51 majas, mille omanikud terminaali laiendusele vastuseisu avaldavad. Mürakaardi koostamine ei saa takistada vallavolikogu Milstrandile laiendamisluba andmast, ütles Linnupõld.
    Viimsi vallavolikogu andis Milstrandile terminali laiendamiseks põhimõttelise loa juba 1996. aastal, kui kinnitas Viimsi kütusebaasi detailplaneeringu.
    Milstrand kavatseb pärast terminaali laiendamist töödelda seal 1,26 miljonit tonni naftatooteid aastas, mis tuuakse kohale raudteetsisternidega.
  • Hetkel kuum
Paul Künnap: Soome ja Rootsi võidujooks terase pärast annab Eestile õppetunde
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Alphabeti head tulemused tekitasid järelturul ralli
Analüütikute prognoose ületanud Alphabeti majandustulemused kergitasid järelturul Google’i emafirma aktsiat üle tosina protsendi.
Analüütikute prognoose ületanud Alphabeti majandustulemused kergitasid järelturul Google’i emafirma aktsiat üle tosina protsendi.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Majandusminister: Bolti president siin eksib, eelnõud kirjutavad ikka ametnikud
Platvormitöö direktiivi ja Bolti lobistamisega seoses näeb majandus- ja infotehnoloogiaminister Tiit Riisalo, et ettevõtete eest seismine ongi avalik huvi ja ministeerium on toiminud õigesti.
Platvormitöö direktiivi ja Bolti lobistamisega seoses näeb majandus- ja infotehnoloogiaminister Tiit Riisalo, et ettevõtete eest seismine ongi avalik huvi ja ministeerium on toiminud õigesti.
Euroopa gaasikauplejad muretsevad juba järgmise talve pärast
Gaasituru kauplejad on pärast 2022. aasta hinnatippu taas läinud murelikumaks, vahendab Bloomberg.
Gaasituru kauplejad on pärast 2022. aasta hinnatippu taas läinud murelikumaks, vahendab Bloomberg.