Hansa Liising Eesti ASi juhataja Sander Kaus ütles eile, et kasutusrendi võimalust on hakatud eraisikutele pakkuma viimastel päevadel. «Idee on selles, et kasutusrendi kuumakse on palju väiksem kui kapitalirendi puhul,» sõnas ta. Tagasimakse osakaal kliendi netopalgast jääb ikka kolmandikule, tänu sellele on võimalik uut autot soetada ka madalamapalgalistel inimestel, leidis Kaus. Eilseks olid eraisikud sõlminud Kausi sõnul üle kümne kasutusrendilepingu.
Nissanite müügiga tegeleva ASi Fakto automüügikonsultant Veljo Roosipuu leidis, et tänu madalamale kuumaksule on suurem võimalus liisingut saada. «Samas ei ole eraisik tavaliselt huvitatud sellest, et auto tuleb hiljem tagastada või lisasumma eest välja osta,» ütles Roosipuu. «Arvan, et automüügi tulemusi eraisikute kasutusrendi võimalus ei mõjuta, kuna toode on mõeldud eelkõige rikkamatele inimestele, kes ei taha üle kolme aasta vanuse autoga sõita ega viitsi ise vana sõidukit turustada,» lisas ta.
Disainibüroo Jaa Disain kommertsdirektor ja osanik Tanel Trööp lubas eile, et kui eraisikule võimaldatakse kasutusrenti, siis vormistab ta firma autod just kasutusrendiga eraisikute nimele. Peale kasutusrendi väiksema kuumaksu saab eraisikule maksta ka tulumaksuvaba autokompensatsiooni, ütles Trööp.
Hansa Liisingu konkurendi Ühisliisingu juhatuse esimehe kohusetäitja Ülo Suurkask ütles, et Ühisliisingus on eraisikul juba pikka aega võimalik sõlmida sõiduki kasutusrendileping. Ta lisas, et kuni neljaks aastaks pakutavale kasutusrendile eraisikutele pole eriti nõudlust olnud.